ARIGATO GOZAIMASU.

Wednesday, January 30, 2013

Gendang Gendut Tali Kecapi.


Assalamualaikum


Kalau 24jam aku layan Runningman maknanya aku boring terok! -__- Yang buat aku rasa semua benda di sekeliling tak kena. Rasa nak mengamuk sampaikan tengok muka sendiri kat cermin pon rasa nak pukul. Boring je cuti semester kalini. Adik aku pagi petang sekolah. Bila balik tunjuk dia beli robot lah apa lah. Tang tu aku tak kose nak layan. So, siapa rakan borak aku? Si dia toksah cakap. Awak tidur dia berjaga, dia tidur awak baru celik tengah hari buta. Kehidupan dah terbalik since dia dah kerja shift malam. Tapi aku chill je semenjak ada Twitter (boleh mengomel/meroyan sorang-sorang kat  situ, tak kacau bontot sesiapa pon).

Cuti-cuti sem ni jugak aku suka merayap jalan-jalan cari makan. Yelah kalau dah masuk sem makan pon kadang tak sempat. shooting tak henti-henti. 

Rawang Burger Bakar, Seksyen 5 Wangsa Maju

Ada yang kata tak sedap tapi bagi aku sangat sedap! Lembut je ayam dia. 'Sama-sama ada lidah, citarasa lain-lain'. Kesinambungan dari rambut sama hitam, hati lain-lain Hahaha. Lagipun mencela makanan kan tak elok. 
'Hot Chic' aku punya
Ombak Rindu? Lepas ni kompem ada burger bakar Juvana, Wawa Semput,etc 
sebelum makan muka sopan
masa makan? gelojoh
Ah malas letak caption
Cer teka aku yang mana? Klu dia penolong kelas *LOL*

Dikesempatan ini, mari sedekahkan Al-Fatihah untuk kawan sekelas masa Sekolah Menengah Teknik Klang 2005, Muhammad Hafifi. Arwah baru meninggal dunia pagi tadi akibat terkena renjatan elektrik. Arwah memang paling baik antara budak kelas. Dia suka buat hal sendiri, senyum, tido (aku pon kuat tido, budak asrama kannnn). Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang beriman. Amin.. Aku pon baru dapat tahu dari classmate masa tengah type entry ni. Tuhan lebih sayangkan dia.


Thanks for reading, bye.


-------------------------------------------------------------------
P/S : Perhatian kepada sesiapa yang berminat untuk mengiklankan product atau apa-apa sahaja di blog ni. Boleh hantarkan email di pontianak_maria@yahoo.com Harga macam harga member! Hahahaha ^^
-------------------------------------------------------------------

18 comments:

NinaAz said...

Alfatihah utk arwah.

sis, burger bakar tu yang sama dengan burger bakar kaw2 erk???

Phat said...

berger tu berjaya membuat phat lapar.. Al fatihah utk sahabat

Munira Muhiyddin said...

Amboi kemain terliur tengok beger bakar.

Btw, Alfatihah untuk arwah. Moga ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman. Amin

Shazwani Ramly said...

burger bakar sedappp. :)

al fatihah utk kwn kak marya.

Tulus Sweet said...

Alfatihah..ajal takkkan lambat sesaat dan takkan cepat walau sesaat.
Anyway, perut lapo ~ T T

Diera Tekikushika said...

Aiyaaakk dah la perot ni tgh suam-suam lapo. hikksss =D

Asma Azuani said...

alfatihah pada kawan maria...

ala, maria yg sebelah cikgu cina tu kan kan? betui tak? :p

erm.nak cari beger bakar jugakkkkkkkk. kbye.

hasbullah said...

innalillah wainalillahi roji'un...semoga arwah ditempatkan dalam golongan beriman..

Mira Cikcit said...

Al- fatihah

E y r a a Atiqa said...

emel kak maghia curlasss sangattt.. haha. Al-fatihah untuk arwah.

Rozuan Ismail said...

Al-Fatihah

Bui Junaidi said...

ALFATIHAH BUAT KAWAN TU YER

Seneorita Baharin said...

Wooww nampak mcm sedapppp sgt burger bakar tu dear..huhu

btw Al-Fatihah buat sahabat.

mieza said...

btol tu. tak baek mencela makanan..

Al fatihah utk arwah.

Katak Comel said...

beger bako la pulak...
ni yg nk paw adek yg kje kt beger bako..
hihi

Nana Liena said...

al-fatihah utk arwah Hafifi.. semoga ditempatkan dlm kalangan org beriman.amin.. ^^ akak yg ddk sebelah cikgu chinese ea? ehehe.. tgk muka dh tahu..LOL..terliur tgk burger..

sutera ungu said...

Terliur sgt tengok burger tu...sdp nye...
Salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

Namee Roslan said...

hehe. sama lah kita. kalau time bosan, memang rasa hangin je sebab taktahu nak buat apa ! hehe.ada internet pun smpai taktahu nak google apa dah. hehe. gulp..again. buat namee terliur dengan burger bakar. gulp.

al-fatihah untuk kawan marya. :/