ARIGATO GOZAIMASU.

Wednesday, September 12, 2012

Walimatul urus : Undangan Perkahwinan Aimie Hazerin



Assalamualaikum kawan-kawan 

Modal seorang blogger untuk update blog ialah gambar. Pendek kata tiada gambar, tiadalah new entry. kuikui. begitulah nasib kau wahai blog, sekadar di pinggiran sesangat. Kalau update blog tanpa gambar aku pun  aku loya nak baca, kecuali penulisan kau sangat vougy the vas. 

so, pahem dak aku ada gambar baru? kalau tak berani sangat ke nak kerek. sejak kebelakangan ni aku terima dua jemputan ke majlis perkahwinan. jemputan aku tak payah gatal nak tanya (di ruangan comment), babab karang. ok kembali ke jalan yang benar, actually semalam aku pergi wedding cicik (panggilan untuk kakak elia jejariruncing). korang nak tengok gambar je kan? jom.

kepakkepak gebung-gebung kepakkepak gebung-gebung, alahai gatalnya intro aku. 


kad undangan bahagian depan
Dewan Seroja Kem Kementah/ 25 Ogos 2012

bahagian belakang pon nak jugek

Bila tarikh makin hampir, baru aku terkial-kial nak beli hadiah. korek duit tabung Nuffnang sikit. sebab kononnya duit-duit tu semua nak beli handphone baghuuu. insyaallah. *sekali sekala bekorban*. 

aku pon pening fikir nak bagi apa. mak aku bagi cadangan bagi lampu tidur. best jugak, boleh feeling-feeling romantik malam pertama, kedua, ketiga dan seterusnya nanti, haha. (boleh dibaca untuk adik-adik yang 18 tahun ke atas sahaja).  amaran keras oleh kak Maghia yang konon-konon matang sangat. 

tangan kat bahu mata ke atas lidah terjelir


lama dah tak menulis, asyik shooting je

door gift 

marya buluhruncing dan elia jejariruncing 

tangan penuh dengan door gift then ternampak makcik ni sibuk dok sambut orang masuk dewan. dengan senyuman seindah suria. uiii makcik lama tak jumpa. masa zaman sekolah aku just tahu yang makcik ni ada kakak belajar kat UiTM. perbezaan umur antara kitorang dengan cicik takdelah jauh mana, tapi cicik dah belajar kat universiti, kitorang hingusan struggle nak SPM masa tu. struggle taik kaulah haha. so tak berkesempatan nak jumpa cicik. bila dah habis sekolah, kalau lepak dengan elia mesti ada cicik sekali. so dari situ kenal cicik atau nama sebenarnya Aimie Hazerin/ Erin. dia sangat lemah lembut selembut sutera tau. perasaan kalau berborak dengan dia, sangat tenang. macam berada kat tepi pantai, kadang-kadang dengar sound effect burung gagak melintas. hehe. eh yang pastinya cicik baik orangnya. 

nurul penjaga Guest book

hand bouquet 


keluarga pengantin perempuan 

aunty Niza, emak pengantin perempuan

aku baru je nak suap nasi ke mulut, sekali nampak aunty melintas. berlari-lari anak pergi salam. alamak lama gila tak jumpa. dulu masa sekolah, habis tuisyen mesti jalan-jalan cari makan dengan aunty. dia pon sporting, borak ala-ala kita. that's why tak pernah kekok bercakap dengan dia. 

raja sehari ni rasa nak cubit-cubit, omel omel

setelah sekian lama menyemai kasih *kelas ayat aku* akhirnya di satukan dalam  Ijab dan Qabul, alhamdulillah .. moga bahgia hingga ke syurga hendaknya. bilalah giliran aku pulak? eh.

pengepit-pengepit sekalian, hehe.


aen, ain (peneman setia), marya, elia, affiqah


sebelum bergegas balik sempat tangkap gambar dengan ex-schoolmate, SMK Taman Keramat. lepas kenduri merayap tempat lain pulak. hai busylah raya-raya ni, wokaka. thanks for reading, bye semua :')

PERHATIAN : kepada blogger Syieda Syaada dan Aku Tracy, tinggalkan nama penuh dan alamat rumah kat fanpage blog Harapan Marya Hanya Impian. kak maghia nak bagi souvenir ganu haritu. yang tak dapat toksah terkilan, lain kali kak maghia bagi peluang dekat yang lain pulak, insyaallah. terima kasih.

p/s : sebelum ni aku ada publish entry ni dan tetiba ghaib, hehe. sorry naik lorry (:






25 comments:

Namee Roslan said...

wah wah...elia and marya bila pulak ?? !! :) apa ni ramainyaaa kahwin ni. ni yang nak kahwin ni ! hehehehe. weee

Syafik Coklat said...

jemputan kahwin makin bnyk ni tandanya jodoh kamu nak sampai dah . haha

AkuTracy said...

hehe...bestnya :D
Ape yg best ?? :p
Thnkz kak Maria !

Myra Abdullah said...

marya dh leyh tukar blog name pon..
marya buluhruncing.agagaa

Atiqah Wadiah said...

hehe~ptot lah buka entri yaya hari tu tiba2 x der..hehe :)

Asma Azuani said...

dalam reramai, maghia yang paling cun! apekah rahsia kurus anda? *jeles* huhu

Cik Aish said...

everything nampak perfect je wedding tu..sukeee sukeee

Mysara Ab Rahman said...

wah..bestnyer..nmpk perfect je

Mira Adzlia said...

bestnye kawen..haha

hazanis said...

tak lama lagi turn marya lak..hikkss

Am said...

Aku suka kaler kad kawen tu.. favret kaler biru putih.. hahaha...

dahjadi trend ke amek gambar ade sign "Like" , "Gorgeous" etc tu? Cool kot.. hihi

Marya Hana said...

Namee Roslan : marya tataulah.. nk tetapkan target kang takot kecewa , so kita tunggu jelah kan..

Marya Hana said...

Syafik Coklat : amboi, yeke ni.. amin .. :D

Marya Hana said...

AkuTracy : ur welcome (:

Marya Hana said...

Myra Abdullah : haah kennnn. teringat cerita p.ramlee pulak. "buluhruncing satu!". :p

Marya Hana said...

Atiqah Wadiah : haah kennn, sorry sangat (:

Marya Hana said...

Asma Azuani : alamak, statement ni.. mana ada lah awk.. yg lain pon cun-cun (weeewit). hehe.

oh tips kurus takde, sbb sejak azali gini. walau mencekik kuat.

Marya Hana said...

Cik Aish : lepas ni cik aish (:

Marya Hana said...

Mysara Ab Rahman : aik sama dgn comment cik aish, haah (:

Marya Hana said...

Mira Adzlia : yeke, tanggungjawab besar tau..

Marya Hana said...

hazanis : amin amin amin ! hee gatai kemain :D

Marya Hana said...

Am : haah aku tawu kau suka biru..

haah, penyeri utk org ramai tgkap gamba. nnt aku nak buat gak. tp ala-ala film style.. ~ baru ah fakulti filem teater dan animasi.. aaa..

merapu said...

Comel, baju tu cantik lah, hmm ke sbb marya kurus, pakai pe pun stylo, huuhu

Marya Hana said...

merapu : kadang2 kurus pon payah tau.. kadang2 terlonggar, nak kena carik solution ..

syieda_syaada said...

dah bg alamat kenapa tak dpt ek kak maghiaa?? hewhewhew

#just asking :)