ARIGATO GOZAIMASU.

Wednesday, September 26, 2012

OBSES #1 .


Assalamualaikum kawan-kawan


Korang ada bulu? soalan spesies apakah ini. tolong tolonggg sangat jangan jawab. yang penting sekarang aku obses dengan bulu. bukan bulu dada salman khan, juga bukan bulu tangan Abhisyek Bachchan yang lebat *eh nampak sangat ko perhati bulu tangan dia, tutup muka, malu titew*. 



Actually aku dah mula obses dengan bulu-buluan ni dari dulu. disebabkan kemalasan shopping/window shopping tahap dewa 19, so payah untuk berada dalam genggaman aku. cehhh tengok ayat dia. sebab tu aku suka direct selling. kawan-kawan memang tahu, ko bawaklah apa jenis barang-barang kecantikan macam aksesori ke, kasot ke, sabun jerawat ke jeragat ke, hape ke. peluang untuk barang anda dijual adalah sangat tinggi. mission possible, bukan mission impossible lagi. 



Dulu masa Bella Lim sekolah/ berhingus lagi. aku suka usung dia bawak pi shopping. tapi bersyaratlah. mesti rasuah dia baju ke seluar ke & tambang transport semua termasok dalam pakej. kira cincailah. aku tak kisah sangat asalkan ada orang teman aku. the most important, jangan banyak songeh or nak cepat balik, mati mood shopping aku. tapi sekarang dia belajar kat Unimap, memang mati akal taktau nak merayap dengan siapa. memandangkan kawan-kawan aku kat Keramat dah melepasi zaman keremajaan, depa semua dah kerja. aku je feeling-feeling student lama-lama sangat. cara pon dah lain sangat aku tengok. aku gelak sampai nampak anak tekak, diorang gelak sopan-sopan je. alahai anak sapolah ni .. 



aku suka bear jugak, fonnndaaan sgt ko ni kengkadang. asalkan berbulu-bulu semua aku suka, tapi aku tak suka bulu tangan mamak yang tebar roti canai. eh apa ni? tetiba  xD 

Marya and Fatin
semalam singgah Unit Drama TV RTM untuk setelkan sikit hal. before tu kitorang dah lenjan shopping kat Amcorp Mall. takda shopping apapon. just beli hadiah untuk my friend upcoming birthday. sambil menyelam minum air swimming pool kata ko! aku pon cuci-cuci mata jugak. *jugakkk haa, ko yang excited*. 


taraaa! dapat beli feather hair extenssions


senang sebab dia jadikan getah rambut
aku memang kadang-kadang selera pelik babuns sikit

bak kata fatin : 
"ko suka pilih benda yang pelik-pelik & aku tak pernah terfikir"


dulu pernah juga beli feather necklace kat KLCC


feather earrings 


hai boleh panggil nama baru saya "Joyah". kelaaas ko Joyah
dengan spec tanpa cermin tu . hikhik. k thanks for reading, booooooi ^^

p/s: sokong Marya Hana dalam Pencarian Gadis Konfiden Kotex Fresh 2012. click sini untuk mengundi. thanks for your support ! :')





14 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

aku pulak obses dgn bulu kucing.. haha

Atiqah Wadiah said...

hai joyah..nk ngorat blh :P

Shazwani Ramly said...

comelnya kak maryaaa.

Marya Hana said...

MéuzAngelo™ XXIII : bulu kucing xpe, jangan obses dgn bulu sendiri, ahahhaha.

Marya Hana said...

Atiqah Wadiah : eh salah org, i bukan Joyah, haha.

Marya Hana said...

Shazwani Ramly : aaa yeke, tenkiu ! (:

zuhaida said...

kak marya ni lawa sangat :)

Marya Hana said...

zuhaida : hati2 zuhaida , takut ada seluar yang koyak jap lagi ni, wokaka. tenkiu adik manis ! (:

merapu said...

Coeml lah, kita ru ade anting2 bulu warna putih tu pun ta pakai sangat, t pakai mendapat tumpuan orang ramai, haha,

Marya Hana said...

merapu : taknak dapat tumpuan, kasik jelah kat i.. ahuhuhu..

Myra Abdullah said...

hehe..kite shared same obsession la marya..huhu

Namee Roslan said...

obses dengan bulu ! bulu tangan mamak takmau ? haha. namee obses dengan semua benda kat shopping mall.itu lagi parah.

Marya Hana said...

Myra Abdullah : yeke, tak sangka..

Marya Hana said...

Namee Roslan : bulu tangan mamak xmooooooo. hiks.

amboi memang parah, kalau byk duit takpe.