Saturday, September 8, 2012

Meaningful Wedding : Azfar & Wanie


Assalamualaikum kawan-kawan blogger

Fuhhh, nasib baik aku tak peram entry. sotong yang aku makan kenduri minggu lepas baru selamat di yakyak'kan sebab sayang nak lawas, selekeh muahaha. habis rosak entry wedding orang kau buat, langsung takde sivik punya olang. Ahad lepas 2 September 2012, perkahwinan kedua-duanya member sekolah rendah & menengah Azfar Haziq & Nurul Salwanie di Dewan AU2 Taman Keramat, Kuala Lumpur.


yang bestnya pasal dorang dah bercinta 10 tahun dari zaman sekolah. aku mampu? mampu bercekau hari-harilah kot dah sampai 10tahun.*mesti boyfriend aku seremmm baca statement ni*. 


harap faham aku dah takde modal nak mencece lagi, nah gambar-gambar :')


kad beli di Amcorp Mall masa mengular kat tempat kerja


buku "Bisik-bisik Perkahwinan" untuk mempelai. elok aku beli untuk diri sendiri jugak kan? dulu masa sekolah jangan disentuh isu sensitif. orang sakat pasal kahwin automatik macam euw euwwww jijik's sangat nak fikir kahwin dengan si polan, ada anak, etc. tapi sekarang aku bukan main gatal lagi!


dalam kad undangan "Kamaria Hana dan pasangan".

tapi disebabkan aku suka bajet single di khalayak ramai, aku gugurkan perkataan "pasangan" itu. kot-kot terjumpa jodoh ke, siapa tahu? *sekali lagi boyfriend aku seremmm dengan statement ni*. 

Guest Book warna favaorite kita tau, purple 


*cak*


berhempas pulas keluarkan camera gabak dari bag untuk tangkap gambar. payah benau nak usung DSLR ke mana-mana, lense bapak aku tu sedikit sebanyak menyebabkan aku terkincit. punyalah berat, macam ngangkat 3x Bella Lim. lepas ni tak payah bawa handbag, usung luggage pon boleh. 


Selamat Pengantin Baru Azfar & Wanie


depa sama baya dengan Kak Maghia, tapi disebabkan cerdik sangat depa lompat dari darjah 3 ke darjah 5. yang saki-baki mcm aku sedih tak lepas PTS naiklah darjah 4. 


sempat lagi abang tu buat "peace", dasar 


pink + purple cake


arahan "cepatlah duduk, nak ambik gambar ni" .


aaa kan ! 


pengantin masih lagi memberikan senyuman ikhlas 
walaupun perot dah bising dek lagu Disco Lazy Time, Nidji


Raja Sehari kalau boleh cakap
"weh dah-dah le, aku kebulur dah ni" 


alalala tetiba muncul rasa jeles 
tulah sape soh aku lambat kahwin, padahnya 


okay turn aku pulak nak mengacau 


ohh ohh for your info, ini bakal kakak ipar depa
Blogger Cik Nathrah girlfriend kepada abang pengantin lelaki



kan dah langkah jendul, Nathrah & Hazwan
Hazwan ni senior Kak Maghia masa sekolah 



ni bakal mak mertua adik aku, Teacher Haniza & adik ipar aku 
eh? eh lagi? eh? 


senior sekolah 


cantek kan Kak Hanim? 


ni masa lepak-lepak makan kek pavlova iXalicious
sedapnya tak dapat dilupakan, bodek nak lagi  


dah kenyang pandai-pandai angkat kakilah. akhir kata, thanks Wanie jemput budak budak kuat makan datang makan, tangkap gambar dan balik dengan kekenyangan sampai ke petang. hehe. Selamat pengantin baru, hope jodoh sampai ke syurga, amin 


k bye thanks for reading 







25 comments :

nurdani said...

gambar semua lawa-lawa macam kak maghia jugak. hehe.

semoga perkahwinan mereka kekal bahagia untill jannah. amin.

Asma Azuani said...

lawanyeeee maghia mekap! jarang tengok maghia bermekap :) cer try duk kat pelamin, mesti melekat jodoh cecepat. kehkeh :p

eyqaaman. said...

Kak maghiaaaaa! cantik giless ok baju kak maghia..nak beli jugak..hihiii :p

Ip Man said...

Amboihh kemain lagi nak bajet single ye! Den x dapat dtg ah bkn x nak dtg =.=

Kemain excited lg tak saba nak kawen nmpak? hehehe

Cik Nathrah said...

kikki...nyelit jugak gambo i yee..:)

Rara Nasiha said...

cantik baju u :)

Anissazira Mahmod said...

best nya bila dah lama bercinta and berakhir dengan perkahwinan. nak cenggitu jugak.


*yang penting maria selalu chantek. :)

cik hani said...

lawa la bju u...

Shazwani Ramly said...

kak marya nmpak cantik sgt. like byk byk.

iyka zulaika said...

kak maghia tetap cantik :) bila lagi? ehem ehem :))

Marya Hana said...

nurdani : awww , maceh dear (:

insyaallah, hingga berkekalan hendaknya.. amin..

Marya Hana said...

Asma Azuani : selalu mekap jugak, tapi biasa-biasa je. ni nak gi kenduri baru 2 jam mekap, kehkeh.

okeh, next time nak dok atas pelamin ah, supaya melekat jodoh.. (apa kita cakap ni, gatai beno).

Marya Hana said...

eyqaaman. : yeke.. hehe maceh, ada cerita di sebalik baju ni.. nnt yaya update (:

Marya Hana said...

Ip Man : ah alasan :P

mmg tak sabar, tp dengan u ke ek? lariiiii.

Marya Hana said...

Cik Nathrah : haah, dengan encik abugona..

Marya Hana said...

Rara Nasiha : ai baju je? merajuk ler macam gini, kehkeh :D

Marya Hana said...

Anissazira Mahmod : kenn? dah jodoh, macam mana pon tetap jodoh ..


sentiasa? awak taktau mase2 selebet tu.. :D

Marya Hana said...

cik hani : hehe, terima kasih. nnt ada entry pasal baju ni..

Marya Hana said...

Shazwani Ramly : like jugak! maceh dear .. <3

Marya Hana said...

iyka zulaika : kamu pong cantek, hehe. kak maghia tggu cik abang kumpul duit banyak2 dulu, baru boleh masok minang. wakakak.

Anonymous said...

kak mariaaaa cantik sangatttttttttttttt la you. dekat mana beli baju?? love it sangat adorable :)

Marya Hana said...

Anonymous : terima kasih. siapakah ini? hehe. adik kak maghia si bella lim yang belikan, cantek kan? (:

Shahada Fauzi said...

gambar semua cantik-cantik..uiks? nath pun ade? kecitnye dunia ini..ekeke..

Atiqah Wadiah said...

baju yaya cantik :)

Solehah Shamsuddin said...

kak maghia makin cun + comey.pe rahsia akak ye. eiii xsbrnye nk tggu turn kak maghia kwin lak.nt jemputla ye...