Wednesday, December 7, 2011

Belated BIRTHDAY present.

Assalamualaikum kawan-kawan blogger (>.<)
bismillahirrahmanirrahim ..


" A fake friend calls when they need something. A real friend calls to ask if you're in need."


actually hari ni mood "goyang" sikit disebabkan masalah hati dan perasaan. kadang-kadang baru aku tersedar, kawan-kawan sekelip mata boleh jadi musuh. dan musuh pon boleh tiba-tiba jadi kawan baik. sangat yeyek nak teruskan pasal ni sebab dah penat nak fikir kerenah orang. maybe pada pandangan kasar aku seorang yang mengalah, pendiam, and tak banyak tunjukkan perasaan aku, tapi fyi kawan-kawan , "aku terasa".


betapa gugirl'nya entry kakak ketam hari ni kan?



balik dari japanese class , hujan selebat-lebat seolah-olah tak memberi peluang 3 gadis pingitan iaitu aku, kak yana and fatin (aku gadis pingitan ke pungutan? wuu wuu) untuk meneruskan perjalanan balik ke kolej.


best jugak kalau mana-mana blogger ada depan mata, boleh jugak menyaksikan muka pelakon baru MOMOK THE MOVIE (T.T) ngeri sangat .. habis luar dalam semua basah lenjun ! hikhik disebabkan redah jugak ..




siapa pernah tengok drama korea "My Gilrfriend is a Gumiho"?


HA~ mood sedih aku masa balik kelas tadi konon-konon aku ni Gumiho? kuikui. kemain berangan masa hujan tu background music lagu Fox Rain ! hahau sedihnya hamba ..


konti mood sedih , suddenly dapat message dari kawan baik masa diploma. excited sangat sebab macam tahu-tahu je aku tengah teringat kat dia.


apa dia kata? dia suruh aku pergi pejabat kolej check barang-barang pos laju.


maknanya dia ada hantar something untuk aku. tapi mula-mula macam tak percaya je dengan mektot tu sebab geng-geng kitorang ni memang suka "pekena" orang. haha. setelah disiasat-siasat kalah polis-polis Gerak Khas, dengan muka sememeh yang nauzubillah sebab lepas terkena hujan tak mandi, aku pon gerak ke pejabat kolej..

jenuh jugak nak tunggu abang tu carik mana satu
barang kepunyaan "Kamaria Hana" (T.T)


ok dah ado dopan mato !

ulalala balik kolej , dalam hati kata tah tah mektot nak pekena aku.
letak surat khabar lama je dalam kotak tu :D

tak mustahil ............................


ok take 5 ! tatap wajah aku yang momok ni dulu . haha.


ok JOM kita bukak bungkusan itu !



tu alamat UiTM Shah Alam Kampus Puncak Perdana ye (>.<)




amondo eh ni ..

saja nak kasik korang suspen atau lebih tepat nak kasi
korang bengang sebab kena scroll down sampai lenguh ..

-
-
-
-
eh tertaip
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


rupanya .. kawan aku ni memang tengah jadi seorang suri rumah yang berjaya kat Terengganu. dia just nak tunggu orang masok meminang je sekarang ni :D so , dia memang minat masak memasak cake, kuih muih , and benda yang sewaktu dengannnya.


dulu masa diploma pon dia ada buat kuih itu ini , and bagi kawan-kawan rasa. haih untunglah jadi tukang rasa je ! (>.<)


apam polka dot .


dia kata kot nak type "apam harapan marya hanya impian" pon takpe jugak.
amboi amboi amboi ..


semenjak dua menjak ni asyik kena bahan dengan classmate.

"aaa, nanti bolehlah kau tulis kat Harapan Impian hanya Marya "
(suka suka hati dia taram nama blog aku)




handmade ni ! Thanks a lot aisyah a.k.a kecik mektot ! hikhik
lain kali kita boleh main pos pos laju hihik.

kawan aku tu yang tengah "minum air" tu , haha. dah gambar ni aje yang aku jumpa dalam album . wee hee hee :D


p/s : sekurang-kurangnya ada benda yang menggembirakan
hati aku hari ni, Thanks kawan ! :)










34 comments :

Ip Man said...

huwau!
apam polka dot!
ni betul2 hadiah belated ni..late sgt..hehe..
untong laa sayang i ni...
:D

Cik Aish said...

waaa suka apam polka dott!!!! sebab dia comel..sayang nak makn

Anonymous said...

eyh.. betol lat harapan marya hnya impian.. ko silap bace kot... cbe cek blik kat dlm msg fb.. hahaha
chetttt!!! suri rumah tgge lar sngt... hahaha
ko mmg suke jd tukang rse tp xmokmok jugak...
jahat gile aku nk ltak surat kbar lame.."ko pikir aku smpai hati k?"
weyh, ape hal story yg atas2 ckit 2? mcm ade kbar xbaek jer an.. tetibe aku nyebokk... haha
lg 1, asal tetibe ko ingt kat aku? ko nk ngumpat aku k? hahaha
(cik mektot)

✿ pink velvet ✿ said...

wahhh~ bestnyer ade surprise2 ni drpd kwn kan? hehe!

Cik Zety said...

kitee pon macam penah je melalui detik2 blik kelas dlm ujan cmtu dgn mud sedih sume bersatu pastu nyanyi lagu emo sorang2~ lalallaa

kura said...

untung la kak marya.. dpt hadiah. wuh!

zehan said...

cutenyer...mesti terharu giler....

mektot tu panggilan sebab dia ketot (pendek) ker???

enyheartsdiamond said...

musuh boleh jadi kawan kemudian jadi musuh semula.....

Marya Hana said...

Ip Man : untonglah , ade kawan nak hantar barang pos laju.. haha..

Marya Hana said...

Cik Aish : ahaa, sekarang tengah syg nak makan. haha..

Marya Hana said...

mektot : haha. x ah, aku teringat je.. terlintas.. ! haha.

ade ah hal sikit, nanti aku cite ah ye >.< btw, thanks a lot..

Marya Hana said...

✿ pink velvet ✿ : haah, terkezut jugak.. :D

Marya Hana said...

Cik Zety : yeke..? aiseymen, sehati sejiwa lah pulak.. sep ! >.<

Marya Hana said...

kura :tgh tggu hadiah kau je ni kura :P

Marya Hana said...

zehan : tepat sekali.. tapi, die comel.. ~ >.< aha

Marya Hana said...

enyheartsdiamond : wah, ade pengalaman ke..? :)

Anonymous said...

ko terlintas kan perkara yg xkn mgkin org sebaik aku akn buat..
da mkn blom?? sedap k? adoi...
(mektot)

Marya Hana said...

mektot : dah cuit dah.. kak yana x sabar nak makan ohhh ! die paksa aku bukak.. haha..

fatin kata " bashita!".

Anonymous said...

haha.. k.yana pkse.. huhu
cuak aku mcm juri nk rse hsil mskn aku lar plak... adoiiiiii...
coraknye da la xcantik dn meriah...

chEntA said...

wah..apam polka dot..bestnya..
tak rosak eh apam tu bila dipos??
igt mknan tak bleh dipos..heee..
anyway,happy belated birthday..=)

Chikova_Araishii said...

untunglah ramai org syg... wee hihihihihhh ;p

princess said...

happy belated birthday marya . hee . bestnye dapat hadiah thru pos . syiok . sedap tak cupcake polka dot tu . kita tak pernah try . teringin nak makan : )

AmirahSM said...

sis.. =) beautiful

mysara ramlan said...

kak yaya bak sikit kek tu! comel... rindu kat puncak!!! =)

♥AienNajwa♥ said...

apam polkadot yang sodap ! ~~ hehehe..

✿ cik pieQa ✿ said...

gilo sweet dapt kawan macam tu. hais !

ZURAINI said...

bestyee... beruntung marya ada kawan sweet mcm aisyah :)

Finaz Jaafar said...

umanggg aih sangatlah sweet kawan macam ni..huwaaaaaa~

nak gak dapat hadiah bfday cmni!!!

Woofer Storm said...

best kalau dapat hadiah2 ni,tak pena dapat hadiah bila dah tua nyanyuk ni..hheee

follow sini^^

Republic said...

nampak cantik tetapi kekadang tak sedap rasanya...

noraliza said...

bestnye dpt apam polka dot..penah wat tapi x bape nak menjadi apam dot2 nye..haha

Zila Nora said...

wow..apam polkadott...
btw, happy belated birthday..HAHA

si ngokngek said...

fuyoo,belated lated pun dapat hadiah lg..

untunglarr..ada untuk share tak,huaaa

♥e'in♥ said...

untung dpt best friend yg mcm nie.. :)