ARIGATO GOZAIMASU.

Tuesday, November 29, 2011

Cardigan, IMY !

Assalamualaikum semua ..
wah hari ni kakak ketam ada masa nak menaiplah !



Psstt korang , kalau almari baju boleh bercakap .. mesti dia dah maki hamun , sumpah seranah , jampi serapah aku . alkisahnya locker aku kat UiTM puncak perdana ni dah 5% lagi nak muntah hijau dek penoh dengan baju-baju aku. tapi macam biasalah aku TAK PAKAI SEMUA.



pelik kan? suka suka bawak baju dari rumah ke puncak. dan bila habis sem bawa balik semula dari puncak ke rumah , ohh rajin jugak hamba (T.T) ..



actually aku ada satu pe'el . beli baju kemain semangat "eh eh yang ni cantik .. " zupzapzupzap pi bayar ! jalan dua tiga kedai lagi "eh yang ni den sukoooo" . beli lagi !



tapi bila sampai rumah baru ku tahu yang baju tu size akak adibah noor ke. yang boleh buat baju tidur aku . so .. kata putos telah dibuat, aku buat perhiasan je beberapa helai baju dalam locker aku tu (-.-")


budussss membazir ! tolong sopak pipi den !




so kesimpulannya, aku jarang berpuas hati dengan baju baju yang beli. tapi bila aku SUKA, dah tiap masa pulak aku pakai . contohnya cardigan hitam yang aku pakai dalam gambar-gambar di atas.




tapi kan ..

tapi kan ..

tapi kan..




jap nak lap hingus meleleh, malas nak hambik tisu jauh nun di sana..


cardigan ni tertinggal kat Homestay Tg. Karang tu !! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(


actually aku banyakkkkk nak mam cardigan ! tapi kebanyakkannya aku tak suka and tak selesa nak pakai . aku suka cardigan yang "tertinggal" ni sebab muat muat dengan badan aku. tak gelebeh gelebeh, and yg paling penting mengikot sahsiah rupa diri pelajar uitm ..



lama dah aku beli cardigan tu, dari semester satu degree. sekarang aku part 3 dah ..


gambar dalam entry ni kali terakhir aku pakai cardigan tu, iaitu sebelum bertolak ke Tg. Karang .. krew lain tengah loading barang teknikal, aku dok camwhore sodap sodap kat hostel ..





ish , aku dah mula rindukan cardigan aku .. hurm.. so lepas ni nak bodek mak aku.. beli balik cardigan ni kat ROMP. tu pon kalau adoooo lagi lah patern macam ni :(


ok ah, emo sikit, bye .










30 comments:

zehan said...

xpe...baju yg besar leh disimpan mana tau dah kawin nnt badan naik pulak....hehe

Amirrah Zawani said...

I pun ada cardigan romp tu.. tp warna kelabu lah.. hehe!! pebret jugakkk ;)

kura said...

aiseyymenn kakak ketam ni.. boleh pula tertinggal. carelesss careless..

Ehh. gua emo pulak. hahaha

Pocket said...

lawa cardigan tu,
tp distracted sikit ngan wajah kamu:D
lawa sangat.
(Bodek mesti mau kena)

cuba simpan dlm kotak, balut plastik n taruk bawah katil, sure tak 5% lg nak muntah si lemari tu.
tak kesian kan dia ker?

MiaJie said...

Owh sweet..Haha..Benn following u for quite some time now..haha

s h e d O t said...

cardigan ni sekali ngan sleeveless kan dik kan?mcm same akak punye jek..tp akak punye kaler grey..beli kat romp gak..

ala, xpe mintak boipren belikan semula laa...hehe

♥CIK SHA♥ said...

gmabr first yaya comel gile..gmbar last teros rase nak pengsan..haha..

die suh beli yg baru la tu..tak larat dah nak bau tiak ashem yaya..tu die meninggalkan diri dgn sengaja kat homestay tu..kih3..

mizzkechique said...

beli baru...hehe

nazirulhazwan~ said...

aku ade kardigan, tp jantan punye, nak?nati aku pos ye pet

lynn said...

i got 1

^^

Cik Zety said...

same goes to me. ada my favvy cardigan :)

♥ Zahira ♥ said...

instead of beli cardigan baru, gemukkan la badan supaya muat cardigan lain..

ha bijak x?

Cik Aish said...

i pun suka cardigan!! seyes ..kdg2 kuar pakai baby t ngn cardigan je..;p cardigan pelengkap hidupku.haha

Nurul Jannah said...

comelnyeeeeee akak ketam nih!! :D

Marya Hana said...

zehan : haaa tu betol kak.. >.< hehe

Marya Hana said...

Amirrah Zawani : aa i nak beli jugak warne kelabu nnt.. nak beli 2 sekali...

>.<

Marya Hana said...

kura : kalau emo, tolong belikan 1.. boleh..? hakhak..

Marya Hana said...

Pocket : haha. BERJAYA bodek, terima kasih..

aha, tu ah.. setakat ni pemalas lagi nak lakukan ape2 tindakan... :(

Marya Hana said...

MiaJie : hello.. thanks a lot dear >.<

Marya Hana said...

s h e d O t : haah.. betol letewww.. :)

haha, x suke mintak die..

Marya Hana said...

♥CIK SHA♥ : mengancam tak? haha.

alamak.. maybe.. :(

nanges. haha

Marya Hana said...

mizzkechique : bak duet haha.. >.<

Marya Hana said...

nazirulhazwan~ : haha. xmo ah.. eleh die "pet" jugak.. wek :p

Marya Hana said...

lynn : hitam jugak? :)

Marya Hana said...

Cik Zety : tu lah, bila dah tertinggal ni sodehhhhh.. sobs..

Marya Hana said...

♥ Zahira ♥ : sangat bijak.. but dah try menggemukkan diri ini, TAK BERJAYA.. :D

Marya Hana said...

Cik Aish : yeah.. sangat betol.. nak nak kat uitm, sahsiah rupa diri.. kan kan..? cardigan :(

Marya Hana said...

Nurul Jannah : haha.. akak ketam gamaknya.. tenkiu lalink ! :)

Rozuan Ismail said...

nape kau tinggal.rugi lah!!.tu kan feveret ko nye.cm ner ko leh lupa

noraliza said...

kalau pakai cardigan rasa cam lagi selesa kan..

beli cardigan baru jer :)