ARIGATO GOZAIMASU.

Tuesday, June 28, 2011

Sambungan Awan Nano Jozan Maharajalawak.


Assalamualaikum kawan kawan .



Hari ni adik aku uji kesabaran aku. haa ini makan dia ! kena piat telinga tapi tak kuat sangatlah saje nak acah dia. belajar sejam, main game 5 jam. khusyuk pulak tu. kalau zaman aku budak budak dulu, petang petang main galah panjang, teng teng, bila nak maghrib kejar babu roti sebab nak borong keropok. budak budak sekarang beriadah depan komputer ajeee.


setiap hari balik dari tadika , lepas mandi and makan dia mesti main game. sekarang ni semenjak mak aku pasang unifi kerja dia tengok youtube tak berhenti. untunglahhhh..




jangan puji dia haha. dengki gila kau ni marya! yelah weh, dia ni nakal. kalau aku tidur dia suka jerit kat tepi telinga aku


"KAKAK, ADIK NAK BERAKKKKKKK !!!! "


lepas tu dia lari pecut, sebab tahu dia akan dapat penampar halilintar.



dalam komputer penoh dengan game dia saje. so, bila bukak youtube dia suruh search nama game yang dia selalu main. contoh Feeding Frenzy.



dia suka tengok aje kat youtube. sebab dia dah frust menonggeng
main sendiri asyik KALAH ! ohh bozor rahsia. maap maap.



lepas tu dia pandai pandai suruh aku search
"shin chan GAMES"

nasib baik ada. haaa silakan tengok anak rajaaa (T.T)



after that "POKEMON GAMES" pulak aku terpaksa search.
ayat terpaksa tu korang kena tahu.



so semenjak dua menjak ni kan demam Maharajalawak. dia paling suka show Jihan masa muzikal tu sebab Jihan pegang gitar sebijik macam dia punya. so dia bangga sejenak. padahal kat kedai belambak kot. kesian kau dik. lagi. dia suka Sepah masa muzikal jugak yang "kenapa abang.. kenapa abang.. kau diam peah.." HAHA.


and dia paling suka , memang fanatik gila Jozan masa nyanyi lagu Awan nano nano nano nano nano nano nano.(sampai bila nak berhenti menaip ni woi)




so dia suruh pulak aku type kat youtube "AWAN NANO GAMES".
what the.. aku berdebat dengan dia. mana datang awan nano games pulak. tak pernah dibuat orang lagi. dia nangis hentak hentak kepala kat lantai. so aku pura pura search lah. then dia kata apa tau ..


"kakak suka tipu budak budak kecik eh......... ?"


hoh termenung. trauma betol aku menipu budak banyak akal ni.





mak aku balik karang, habis dia mengadu yang aku pulas telinga dia macam perah kain buruk. padanlah dengan muka dia! suruh yang bukan bukan. lepas tu nak nangis ! sempat lagi dia mengeji aku kuat menipu sebellum dia meraung !





sabau jelahhhh (T.T)
aku pulak nangis. kena buli search AWAN NANO GAMES.










41 comments:

Rozuan Ismail said...

haha.macam-macam lah kau marya ngan adik ko?search awan nano games ?ada ke?huhu

mizzkechique said...

MCM2 KERENAH BUDAK NI..HAHA

Ip Man said...

akakakaka..
u buat laaa game awan nano tuuu..
u main keja2 ngan adik u kat atas awan..
hihih

Meyna Elma said...

ahahahaha :D
adeq kau mmg siot doh!
cerdik btl dye, leyh jd pakar it nnt neh. kecik2 pon da pndai guna tenet n reti search mcm2.. adoyai :)

kaktus hidup said...

kesian kak marya.. tp at least ade gak peneman kat rumah kan.. kite nie, x de adik mcm kak marya.. ade pon da besaau panjang ha.. hihi.

HAZIRAH SULAIMAN said...

hahah, adek haha kelakar. game awan nano ? lalalala ;)

HAZIRAH SULAIMAN said...

hahah, adek haha kelakar. game awan nano ? lalalala ;)

s u a r a h e a R t y said...

baca sambil senyum2. . .wlu pun u kata adik u yg suka rsa seperti u menceritakan tentang 'kesukaan' u sendiri plak. . .hehehe. .begiiiiiiitulah awan nano nano nano nano nano. . . .

wawaney said...

hahaha kekdahnya awan nano games, hahaha sengal adik u neh

Marya Hana said...

Rozuan Ismail : ada. (kalau kau pecaye aku tatau ah nak kate ape..) :P

Marya Hana said...

mizzkechique : pekare biase bagi dia haha.. :D

Marya Hana said...

Ip Man : suka u an..? HAHA. mengarot!

Marya Hana said...

Meyna Elma : tau xpe, mak aku pon xreti pgg komputer, dia yg ajar mak aku. siot gila. dia nak jadi "abg ip" bahahaha :D

Marya Hana said...

kaktus hidup : adik beradik akak yg lain sume dah besa, die ni je sesat.. hehe.. :D

Marya Hana said...

HAZIRAH SULAIMAN : aaa try search..... gerentiiiiii x jmpe :D

Marya Hana said...

s u a r a h e a R t y : ohh cara i becerita ni kot :p hehe

Marya Hana said...

wawaney : ade.. haha.. nnt jozan nak launch awan nano game.. haha

Shurazirah Sukhur said...

haha kelakar adik u ni..fanatik sungguh dengan awan nano jozan sampai suruh search awan nano games..hehe sabau je la kan..budak2..hee

Finaz Jaafar said...

hahaha//sangat kelakar okayyy !

smartboy=)

Marya Hana said...

Shurazirah Sukhur : die meraban je tu.. bengang betol..... T.T

Marya Hana said...

Finaz Jaafar : hehe. dari kecik perangai die semacam...... :P

.zara. said...

haha! comel gila~!

FARAH IZWANI RAMLI said...

hahaha
ade lah pulak awan nano games.
dasar budak kecit.
budak sekarang untung.
dulu mase kecit2, sentuh komputer pun tak dapat.
main batu seremban hari hari. haha

Abang Stalker said...

haha..apa la.bole pusing kpl lyn adik cmni. :)

Marya Hana said...

.zara. : nnt yaya hantar umah zai, jage eh.. comel kan.. :D

Marya Hana said...

FARAH IZWANI RAMLI : main batu seremban smp dah terer.. baling baling sambot guna kaki.. haha..budak2 skang untung..

Marya Hana said...

Abang Stalker: tu yg kadang2 hangin je.. :p

aisya said...

haha.. xleh nak berhenti gelak kalau ingat balik pasal awan nano jozan tu..

khadijah said...

comelnye adik marya, awan nano game pun boleh..hehe awan nano nano nano nano..hehe

Marya Hana said...

aisya : haah. kelaka gila!

Marya Hana said...

khadijah : die tu konon kelaka.

Dee Chicuita said...

hahaahahahahaaa! adik u serious kelaka! gelak2 i baca entry nih :DD

Khai said...

hahaha..sumpah sengal adik kau..awan nano games..hahahahaha :D

Marya Hana said...

Dee Chicuita : i pon tergelak kat rumah u tatau.. dalam hati membara, dia x paham bahase.. :P

Marya Hana said...

Khai : ohh adik aku besa nnt die ade blog, siap ah kau. gelakkan dia. haha

wanie said...

hahaaa, lawak adik u, i suka part dia ckp kat u ni

"kakak suka tipu budak budak kecik eh......... ?"

^__^

Marya Hana said...

wanie : haa. kalau dengar depan2 lagi kelaka. i pon nak gelak..

*loue me* said...

lawak giler adik u.nakalnya blh tahan eh

Marya Hana said...

reen : hehe, memang.. nakal die TAKBOLEH tahan sebenarnya.. :D

khurratu ainaa said...

sengal2....hehehehehhe...kelakaw doh adek kau...

Marya Hana said...

khurra : die nak masok raja lawak.ade ke die kate ngan mak aku..

nnt kakak, adek and mama masok raja lawak.