ARIGATO GOZAIMASU.

Friday, April 22, 2011

Panas hati dengan Cerita PANAS sama tak?


PANAS PANAS. aku ni panas baran ke? aku sebenarnya tak suka nak marah marah sebab nanti satu kerja pon aku tak boleh buat. lagi satu aku suka marah pasal hal yang sumpah remeh temeh. contohnya aku marah meja study sendiri berhabok habok. Uiii, marahhh. lagi aku marah orang sepok sepok baju kat hujung katil. marahhhh jugak. sebab aku rasa sakit mata tengok benda semak. so pagi tadi aku macam marahlah jugak sebab aku tengok lantai bilik kat kolej banyak sampah sarap contohnya tisu, cotton buds bersepah sepah, botol kosong lesing bawah katil. belom mandi apa semua teros aku capai penyapu and clearkan semua tu .



konon konon before mandi nak on siap siap laptop. kang senang.
lepas mandi boleh on9 kejap.


on9 "KEJAP" haa. bukak bukak je blog mcm PELIK.
tak puas hati ni. check traffic !


" eh kenapa ramai datang dari blog ayeemayam?"



mata kenyit kenyit **


tuala ke mana. muka sememeh usah ragu ragu.
so teros melekat depan laptop.




:: hati berbunga bunga ::

bukan sebab ada orang masok minang aku :')

tak pon aku menang lucky draw. nehi nehi. tapi si ayeemayam
blogger tegar tu dok sebot sebot nama aku kat entry dia. patotlah malam tadi
berdengkor diselangselikan dengan "tersedak sedak".




belom follow blog "lawak" nak mam ni?
gi ah menjengok sini.

mesti hari hari korang tak kering gusi gelak
sambil baca blog dia. haish




SUMPAH TERSEDAK macam nak tercabot gigi.
apakah semua ni? lakonan semata mata?
peraHsantan semata mata jua?


oi susah payahnya. ni kerja Amirrah Zawani ke?
hehehehehehhe :')

kata ayeemayam kalau ada rezeki dapat tengok aku kat
tv nanti. ahah boleh boleh..


TV UITM boleh -.-" tu pon belakon dalam short film
arahan sendiri masa semester lima diploma dulu.


kihkih. sebab aku belajar di belakang tabir




nak tanya satu soklan CEPUK emas. kenapa ambik gamba ni?
uwaaa. ape kes lah dengan puting tu, malu den.


antara 10 blogger tu, yang aku anggap sifu dari
start blogging macam Sis Nadia Bayu, Hanis Zalikha, and Sis Nurul Ain.


p/s : ada blog yang bagi info berguna. ada yang hanya cerita pengalaman hidup. so kat sini aku nak kata, blog aku memang blog personal. sebab aku rasa blog ni macam diary hidup aku dengan kawan kawan, family and sebagainya. terpulang nak ikot ke taknak kan ~






46 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

Jeles... jeles.. bila pulak den nak di listkan... hahhaa... lelaki yang cun? ggrrrr..

shafinaz (: said...

Memang awak comel pungg :D

FARHANA ANUAR said...

pehhh famos amos! :D

nak puting akak. hahahahah

Marya Hana . said...

khuzrin : lelaki cun..? nak jugakkk.. hehe.. insyaallah nnt ayeemayam akan buat kot..:p

gudluck lelaki cun.. haha

Marya Hana . said...

shafinaz : x pongggg. hehe. ayeemayam silap ...

Marya Hana . said...

fana : muntah **

nak puting akak..? kite tukar nak..? hahahahahhahha :D

Eien Mohmad said...

wahhh! femesss lhaaa nty akak MaryaHana nehhh (: buleee tgk ;D

little cart00n said...

pasni kak yaya boleh menang anugerah kat malam karyaone pulak ni..da popular katanya..
hahahha

Marya Hana . said...

eien : takdenya pemes... blogger picisan ...

Marya Hana . said...

ellie : sem depan xde hari karyaone. tggu tahun depan.. tapi nak menang camno kalau pencalonan pon tak dapat masok.. :p

syedsazlynda said...

bekas budak sekolah teknik ke????

Marya Hana . said...

syedsazlynda : yep. ex teknik klang 2005.. kenapa..?

Amoi said...

macam mana nak masuk 10 Blogger Cun tu?

kena cun ke?

sob sob sob

saya tak cun

Marya Hana . said...

amoi : macam mana nak masok..? er er.. tu taktau pulak.. pi tanya ayeemayam. hehe.. :)

Cik Aish said...

wahh bestnya dilistkan...tp mmg betul pun..blog ni mmg kemas dan cantik..tak semak mata memandang..

congrat!

Rozuan Ismail said...

KELAS KAU ADA ORANG PROMOTE..HAHA

Marya Hana . said...

cik aish: tapi blog ni lambat load kan..? heee :) tapi tak lakukan ape2 tindakan..

thanks cik aish..

Marya Hana . said...

rozuan : haha. lepas ni sila masok dalam list "blogger lelaki cun" pulak eh..? :p

untong2 kena promote jugak.

Ayeem Jemain said...

hahaha mmg saje mengada pilih gambor tu. interesting! hahaha

zakura said...

blog sy baru je,tapi rasanya blog sy cmpur2 kot..heeheee
follow sni

Anonymous said...

gelak guling guling aku baca

"nak puting akak"

haha.

bukan main marah ko yerk. that the facts. blogger cun dan comel. yela sape nak ngaku. org gila pun x ngaku dia gila. lalalala :P

-khai-

Amirrah Zawani said...

kerja amirrah zawani kah?? haha!! u baca eh komen tu.. malu sudah =p


u mmg cun pon.. :)

syedsazlynda said...

patot la mcm kenal gmba cikgu sekola tu...
n terperasan lencana teknik klang tu...
sy batch 2008-2009..ex teknik klang jgak...

LurfyLiyana said...

wah! fofular la hakak lepas ni ek??? ehehehehehehhehe...

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


dah tgk post kat blog tu...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Marya Hana . said...

ayeem : interesting? mak ai.. dah macam budak x cukop sifat lak haa.. haha

Marya Hana . said...

zakura : campur2 ke..? ok lah.. kite punya kan.. ~ suka hati nak jadikan dia macam mana.. :)

Marya Hana . said...

khai : ai, sape lak yg x marah kan.. ~ heee..

yep, betollah. org gila selalu x mengaku dia gila. org bodoh pon salu je tak ngaku die bodoh.. haish. camno..? hikhik..

Marya Hana . said...

amirrah zawani : tu lah.. comment tu pulak dah macam berjanji.. u atas i bawah.. pe da.. jodoh sangat dah 2.. hahahhahaha :D

thanks amirrah zawani..

Marya Hana . said...

syedsazlynda : owh, junior lah ni.. :) haha.. sekolah tu ade histeria lagi..? hehe. dak hostel ke outsider..

Marya Hana . said...

yana : aik, pesal lak.. ceh.. ~

Marya Hana . said...

blade : thanks..

KizZ said...

haks haks comell...

Deeba Debab said...

HAHAHAHAHAHHA. blog ayeemayam tu mmg terbaik lah. lawak dia alahai. xterkata. hadoi. :D

syedsazlynda said...

dah kurang dah...
outsider...
tp kadang2 curi2 tdo kat asrama...
exam punyer pasal...

ex 2005????
hmmm...kursus ape eh??
rasa nyer ade mmbe ex 2005 jgak..
kursus civil engineering...

Marya Hana . said...

kizz : ?? ape hehe..

Marya Hana . said...

deeba: hehe.. boleh jadik calon suami.. asyik wat kelaka je nnt.. kan..

Marya Hana . said...

syedsazlynda : civil..? ohh x.. i PKM..

syedsazlynda said...

owh...pkm...ok2...
kne usha blik nie mjlh technic 2005..
hehehe..
nice blog..nice writing..

Marya Hana . said...

sila usha.. haha .. :D

thanks, teroskan blogging..

azalia hjsalleh said...

ALOLO CHUMEL GILERRRRRRRR

Marya Hana . said...

azalia : HEHE. capslock OFF.. hehehheheh.. :)

WunnyNiwaa said...

hehehe, congrats dapat masok top 10 blogger cun ayeem. aha memang cun pon :))

Marya Hana . said...

wunny : thanks wunny, ni semua kerja amirrah zawani yg sebot name i kat si ayeem tu .. :)

mira shahidan said...

gambar mmg comel habes la kan,hehehe

Marya Hana . said...

mira : gmbar tu, buat malu je... :p adeh..