ARIGATO GOZAIMASU.

Monday, April 18, 2011

Engkau pon 2x5.


"Bencilah si gemok tu". Meluat dengan perangai si polan ni sebab dia suka buat itu ini potpetpotpet bla bla. korang biasa dengar orang mengumpatkan? sorry dengan intro ni. tak bermaksod nak menyakitkan hati sesiapa. kat sini aku nak kata yang aku dah jelik dengan perangai SI PENGUTUK.





:: molek sangat ah kakak tengah ambil gambar, adik kat
belakang buat muka busokkkk ::


si kena kutok boleh gigit kuku duduk tepi baca entry ni ok.


kadang-kadang aku rasa orang yang mengutok pon bukanlah bagos mana. harapkan cakap je nak lebat pungpang pungpang. berderau darah mak.. contohnya :


"ish minah tu pemalas macam unta kat padang pasir"


ce tengok katil kau pon cukop ah. bangon tido pon katil kau rupa itu. nak tido balik pon rupa itu jugak. dah tu janganlah nak kutok orang sangat~ kan ..


Tuhan Maha Adil. sekali kau kutok orang, benda tu akan pulang kat kau balik. what goes around comes around. tetiba feeling nak nyanyi lagu alicia keys. wah vogue gitu ! sebenarnya kutok mengutok ni dah lumrah manusia. nak nak orang perempuan. bila kain baju semua dah lipat, laki dah kasik makan, anak anak dah membuta, DAH TAKDE KERJA KAN?

apa lagi. naikkan lengan baju tinggi, mulalah motivasi itu ini.
orang rumah hujong ni bla bla bla.
anak orang tu pakai baju tak cukop kain bla bla bla.


kesimpulannya, aku malas dah nak kutok orang kalau benda tu aku
pon buat jugak. kalau benda tu aku tak buat.. er er..

tolong jangan ajak aku mengumpat. haha.



p/s : tadi dapat markah best untuk video jepun. tak sangka sangat sebab lecturer tu strict. syukur alhamdulillah. aku puas hati sebab hasil usaha sendiri and kesabaran kawan kawan :)



title for this project is "PIKUNIKKU".
picnic in japanese :)


12 comments:

Budak Chomot said...

Kita bako je si pengutuk-pengutuk sedemikian! Hahah.

Congrats sis :)

Marya Hana . said...

budak chomot : bako pon x guna.. rentong2 pon still boleh kutok org.. :p

thanks dear..

Azam said...

anda sungguh lah cantik. hee

Marya Hana . said...

azam: nak suroh belanja apa ni? burger king..? :O

Mr feckry said...

sabo2 jangan gaduh

kathy jem said...

abaikan jer orng mcm tu..jgn di layan.. ;)

Marya Hana . said...

mr feckry : aik. entry ni bukan entry gaduh.. ~ huhu..

Marya Hana . said...

kathy jem : yezza.. :) lagi dilayan, lagi mengarot..

Amirrah Zawani said...

i malas nk kutuk org sbb takut kena balik kat diri sendiri.. tp kadang2 terlepas jugak.. ekeke!! =p

Marya Hana . said...

amirrah : tu memang susah nak elak, bila orang mengutuk, kite sebok menambah perasa.. haha

bokbong... said...

pedulikan pada org yang mengutuk.. dia kutuk tandanya dia jeles.. kita x layan nanti automatik dia senyap sendiri..
bokbong1010.blogspot.com

Marya Hana . said...

bokbong: hehe,tu memang tepat. sebab die jeles.. :p