ARIGATO GOZAIMASU.

Friday, February 25, 2011

Puteri Gunung Ledang menguap.

Kalau kita tengok Tiara Jaquelina bawa watak Puteri Gunung Ledang, melopong lopong sebab tengok Tiara lawa sangat. Dengan sopan santun, lemah lembot, serba serbi bagos. Patotlah Sultan Melaka tergila gila. tapi yang ni Puteri Gunung Ledang UiTM mari!




tuan tuan dan puan puan.
sila jangan confuse sangat


tu bukan kaum hawa ye. tu kaum adam. dia pakai macam tu untuk parody kan Puteri Gunung Ledang sambil gelek gelek lagu Asmaradana. teaser untuk kategori Penataan Pentas Terbaik. sumpah aku tak boleh tahan gelak malam tadi. berapa kali aku snap picture minah ni tak jadi jadi. asyik blur. eyy minah ke?




jeng jeng jeng..





MENGUAP sampai nampak anak tekak.

hahahahhahaha. candid !




28 comments:

Cik Areen said...

sape ni dui?

K@yREn AnDy said...

hahahaa...
sopan betul puteri gunung ledang tu menguap..
lol....

aty shakira said...

HAHAHAHA!!

Khai said...

hahahaha
i'm speechless

p/s: teringat kawan(boy) berlakon teater jadi mak andam..hehe

DeeBa_DeBaB said...

cun btol puteri gunung ledang tuu :)

yatie's EPISODE said...

wewittt! puteri eh putera gunung ledang CUN! hihi

Marya Hana . said...

aren : siu.. senior teater.. :D dah kena make up sampai kau x cam kot.

Marya Hana . said...

kayren: HAHA. kelaka gile. die ni sabahan tau kay..

Marya Hana . said...

aty : GILA kau. haha

Marya Hana . said...

khai : speechless bcz of her beauty? HER?? aiyooo.. ohh. mak andam ok lg, ni puteri gunung ledang, x menahan..

Marya Hana . said...

deeba: of course.......~ terbaik.. i like~ sporting gila.

Marya Hana . said...

yatie: aaa.. sape nak masok minang, silakan.. tang nguap tu tak boley bla.. :)

K@yREn AnDy said...

ye ke.. smpai kan salam ku pada puteri tersebut.. hehe..

Marya Hana . said...

kay : nak bekenalan ke..? hehe. mst tergoda dengan skill dia menguap tu..

Ip Man said...

puyohhhh!
den nk ngorat ah puteri tu!
klaka la..
=D

Marya Hana . said...

love : haha. ngorat ah,i xkesa kalau dia ni lah yg u gilakan :D

Amirrah Zawani said...

hahaha!!
sumbat anak kucing pun lepas tu.. :D

Marya Hana . said...

amirrah zawani: anak gajah pon lepas.. :p

Dang Intan Duka said...

memang terbaik lah..hahha

Mya Myra said...

weyh lawak gile la ude=))

sawn said...

mak aihhh.. hahahaha

Marya Hana . said...

did : terbaik an..? siu... kau kenal x..

Marya Hana . said...

myra: ude pon gelak2 bile dapat snap pic die menguap tu.. adoi.

Marya Hana . said...

sawan: ade rase nak ngorat die x..? ahha

nizamsani said...

besar menguapnya.

Marya Hana . said...

nizamsani : boleh masok kapal korek lam mulot dia.. :P

nabila faryzza said...

huarghhh!!! hahaha!

Marya Hana . said...

nabila : haha bawak bersabar.. :p