ARIGATO GOZAIMASU.

Monday, February 21, 2011

Krokkrek Krokkrek.

Dulu masa kecik kecik baju raya berpasang pasang. sampai tak berpakai. pakai pon pagi raya je sebab tengah hari baju raya dah jadi "baju belacan". main nyorok nyorok keliling kampong dengan sepupu sepapat. Bila perot dah "krok krek" mulalah cari jalan balik rumah. sendawa dah cukop semua, sambong balik main panas. patotlah "putihhh" sangat kau ni marya. putih sikit dari rihanna hikhik.



dari dulu tak pernah semangat pakai baju kurung.
tapi kali ni macam "semangat" sikit kenapa entah.



nak kata jumpa boyfriend, idok.
nak kata kat sana ada balak jambu jambu, tarak.
nak kata mau jumpa bakal mak mertua, illek.



sebenarnya nak pi jumpa ex-schoolmate, ada kenduri kesyukuran.
lama jugak tak jumpa .



tak kisah walau cermin tu kantoi kotor



pencarian gadis melayu lah! :)

haha.




18 comments:

specky gurlz said...

waaa..best lah..takpe2 tak lama lg nak amek result spm mesti jumpe kengkawan jugak hehehe

Marya Hana . said...

specky gurlz : best lah jugak.. :)

ohh baru amek spm eh, gudluck..

Mya Myra said...

ahakz..
maknyahh

Marya Hana . said...

mya myra : hoi! sape maknyah..? haha. lawa pic kau diksue.. :p terpikat...

Mr feckry said...

nak pegi kenduri kawen le ni

mahirahkamal said...

Ayulah berbaju kurung!! ^_^

Wawan3y. said...

ayu gituh!

Marya Hana . said...

mahirah : ayu ke kayu :p LOL.

Marya Hana . said...

waney : aiseh. feeling2 gadis melayu gitu.. hee xde maknanya.

Marya Hana . said...

mr feckry : x.. kenduri kesyukuran.. selendang masing2 dalam beg :p

Amirrah Zawani said...

berbaju kurung mmg nmpak ayu :D

DeeBa_DeBaB said...

walaupun cermin tu kantoi kotor tapi xdpt menutup kejelitaan kak maria
ecehh wahh ! hahaha

yatie's EPISODE said...

wewitt! cantiknye akak berbaju kurung. hehe.

mane ade cermin, di situ ada gambar akak. hihi

Marya Hana . said...

amirrah zawani : berbaju bese x nampak ayu eh..? hehe.. malu nyah..

Marya Hana . said...

deeba: wah~ ni bodek2 nak ape.. :)

Marya Hana . said...

yatie : yatie ni memang memahami akak.. cecewah.. :P

eydahazwan said...

comell

Marya Hana . said...

eydahazwan : ape tu? hehe