ARIGATO GOZAIMASU.

Thursday, January 27, 2011

Aku Tak Mau Bergosip hari ni.


Tadi terbaca "Nora Danish punca Fasha Jejai berpisah". Ada aku kesah?haha. Orang kata hukum karma. ok ok. untuk aku tak lebih terjebak dengan gosip tu, apa kata aku type "no comment" je. kita tunggu dan lihat je apa akan jadi.


pagi tadi otak aku terlebih hyper active walau kelas pukol 8. mengancam! selalu sememeh je kelas pagi macam tu. kalau pakai baju terbalik pon confirm aku bajet menawan je pergi kelas. padahal ~disebabkan bebal dan sebal pagi tadi habis kawan kawan kelas aku kelentong kata ada test hari ni. menggelabah lah diorang bukak nota. so masa tu kita boleh lihat wajah wajah terkezut tenok masing masing. lawak eh.


maaf maaf -.-"
sengaja .ops hee.


korang exited nak cuti kan? aku macam takde perasaan je.
boleh tak?

malasnya mau balik.




nanti aku akan update picture Chinese New Year ok! :)




21 comments:

liyanaziz said...

yana awal pagi tadi dah naik bas rapid.. hahahhaahhaha

Marya Hana . said...

yana : yana dok blok 3 ke..? sbb kawan akak kate, nampak budak2 bawak beg pagi2 bute nak balik cuti.. haaa.tah2 yana.. haha :D semangat..

♥e'in♥ said...

haiyo.. kn best cuti.. cuti2 m'sia.. =)

zuar said...

sweetnye awakk,..^_^

Khai said...

no komen..haha :P

Ip Man said...

laaa..
org semangat nk balik nk cuti..
u pulak xde prasaan?
i tawu x lame lg ade la prasaan tu..
tp prasaan boring dok umah...
eheee

Marya Hana . said...

e'in : best ke.. xbest lah terperap kat rumah. sbb i kalau balik rumah, asyik dok rumah je. tapi.. cuti ni best sket kot. sbb CNY.. ahaaa.

Marya Hana . said...

zuar : (hidong kembang kempis). apakah..? haha

Marya Hana . said...

khai : bagos x suke gosip2.. haha

Marya Hana . said...

love : perasaan dok umah tu yg best !! adeh..

Ujang9897 said...

dah cuti gunakan sepenuh masa dgn cuti..

jln2 cuci mata jap..hee

Marya Hana . said...

ujang : nasib baik ade benda nak buat cuti neh.. :)

yatie's EPISODE said...

akak comel~ :D
sy bsmgat kalau cuti nih. haha

Marya Hana . said...

yatie : comel lah sgt an~ poyo2 je tu..

tu lah , dah agak semua tengah semangat nak cuti.. akak malas ahh.. haha org kasik cuti pon malas.

nelly said...

hehe .
comelnya ..

Marya Hana . said...

nelly : takde maknenye nelly oi.. :)

Syafiqah Hashim said...

cantik2!
i buat entry pasal you!hee~
sory tw..i cilOk gamba2 you..jgn marah ehh..

http://pikalurve.blogspot.com/2011/01/pweeewiittttt-ada-awek-cun-follow.html

Marya Hana . said...

syafiqah : ic, i dah check it out.. thanks a lot dear.. :)

Cik Syue said...

anda comel . hihi :p

Cik Syue said...

i more, nape ler kn nora danish PENYEBAB pasa sendot bepisah? hahah... lawak pulak.... :)) dah ye amek laki org, kene lah besedia jiwe & raga dgn bende2 gitu.,. kn kn..hik

Marya Hana . said...

cik syue : x x.. :P

owh, rasenye jejai dah clearkan benda2 ni semua kat METRO hari tu, ni semua xde kena mengena dengan nora.. :)