ARIGATO GOZAIMASU.

Tuesday, January 4, 2011

1st Giveaway Tinie (zon2u).

Lama gila aku tak join benda macam ni.
Semester baru kan ke semangat pon mesti baru.
Terima kasih daun keladi we we kat Atiq sebab tag kan ini ;)

( jasa mu dikenang )


Tarikh tutup 14 Januari.



so kalau aku berdondang sayang lagi alamatnya dah sampai lah tarikh tutop. so sekarang jugak aku laksanakan. pantas sikit lah kali ni. Bak kata Tinie iaitu tuan punya blog, semua hadiah adalah misteri nusantara. Menarik tak? bolehlah sambil makan Twisties korang fikir apa tuan penganjur nak kasi. Nasik lemak bubuh sotong ke hadiah dia? ke Pizza Hut? alamak. aku dah lapar lah sekarang ni. tak dapat dibendung.

sapa yang berminat
(dikalangan follower)
sila lah click sini utk join ye.

tiba masanya mau tag dua makhlok Tuhan paling seksi.
mya myra & nor ain abdul rahman





kartun kat banner tu ada tak macam rambot aku
masa zaman tok kadok ni? aloo. tiba tiba rindu
rambot cendawan butang ni (T.T)


7 comments:

PynGees said...

hi yaya...

akak nengok pesen apa pn rmbt yaya, u r still cute dear!...

Mya Myra said...

mula2 je smngat da lm2 lemau la kn:P

Marya Hana . said...

pyngees : hai kak.. :) eh yeke. ade jugak rmbot yg x kena ngan muke.. hehe. kelakau je kalau igt balik..

Marya Hana . said...

mya myra : HAHAK. siotnya!

juliet. said...

thanks! jasamu dikenang? da terkenang yaya da nie..bahaha

rambut cendawan? how comels! :)

Marya Hana . said...

atiq : kah kah. tekenang yaya sampai x tdo malam ke..? muahahhaha..

comel ke.? rasa sumpah klaka bile tgk balik rmbot ni!

juliet. said...

eh. itukah nanie? jenuh i carik nanie dlm belog ni youuu! kehkeh :D