ARIGATO GOZAIMASU.

Monday, December 27, 2010

Berkecah.

:: gambar tak mencerminkan hati ::


Walau pun parents ada di sisi, walau pun kawan kawan di sisi, walau sejuta orang di sisi, tapi pernah tak korang terasa macam hidop korang ni sunyi je? entah lah. mungkin "penyakit orang perempuan" nak menyerang. teremo pulak. tiba tiba rasa macam sedih. tapi yang peliknya tak tahu kenapa rasa macam tu? dah buang tebiat ke orang tua ni? kalau dengar lagu sedih sedih confirm menangis. dah lama aku tak rasa macam ni. padan muka aku :'(



19 comments:

nur atiqah said...

hehe. okay,pernah rase. biase lah tu perempuan kot. semua benda cam sensitif sikit. ;)

Oreo said...

Akak okey kan >

hehe.smilee =D

Farhana Anuar said...

aku rasa sebab orang pompuan ni ade emo sikit la setiap bulan. biaselah. pompuan. aku pon kadang2 camtu.

Marya Hana . said...

nur atiqah : tu lah pasal. sekarang ni cam teremo lebih.. uwaaa..

Marya Hana . said...

oreo : ok.. eh eh tak ok.. eh ok kot... lama2 akak gila! KAH KAH :D

Marya Hana . said...

fana : lol. igt kaw lelaki.. wakakkaka. larikkkkkk~

liyanaziz said...

penah rasa x kadang2 kita rasa x sedap perut dengan apa yang kita tengah lalui?? macam kenapa benda tu jadi.. biasalah, mainan perasaan.. hapuskan ia!

Marya Hana . said...

yana : nak menghapuskan ia tu lah yg 1 hal. macam mane carenye.?

Amirrah Zawani said...

pernah gk alami cm tu..
entah lah mmg semua pompuan akan jd cam tu kot..

juliet. said...

mestilah terasa. atleast yaya ada siblings. atiq ni, non ado. ngadu sorang-sorang jelaa gamaknya! huhuu

Marya Hana . said...

amirrah zawani : maybe dah nak sampai "masanya".

Marya Hana . said...

amirrah zawani : maybe dah nak sampai "masanya".

Marya Hana . said...

atiq : eh, yaya ade je adek, x bercerite pon dengan dia. even umur x jaoh beza. x kuase nyah.. hahahahha.

Mya Myra said...

buang tbiat nk berlaki tu..
hehe

Marya Hana . said...

mya myra : nek lu! xde maknenye.. hahak..

jambz- said...

esok gua cuba brake dengan makwe gua. kui kui kui.

Marya Hana . said...

jambz : ape kehey nye la yob..?

Ip Man said...

alamak!
bf xde disisi?
=O

Marya Hana . said...

ipman Love : bf di sisi GAME! hoho.