ARIGATO GOZAIMASU.

Tuesday, September 28, 2010

Pe'el biar murni sikit kau ni.

Apa kehey dengan pe'el aku semenjak dua menjak ni. asyik nak membuta je kejanya. yang celiknya tak seberapa. semata-mata nak pergi class lah orang kata. dari aku kat sekolah teknik, orang semua siap-siap nak pergi riadah. aku? bermimpi-mimpian lagi atas katil. elok kata bff aku hanyalah tilam dan bantal. bagos lah kan? sekurang kurangnya takde ah habiskan masa pi jaga tepi kain orang. alhamdulillah :) eh, nak habaq ni. baru-baru ni mimpi anak tarzan ( adek aku) mak aku dah kasik kat org lain. erti kata lain, mak aku kasik orang lain jaga. aku balik-balik rumah adek aku dah takde.


can u imagine?
GILAAAA ape!


habes tu siapa nak sepahkan rumah?
siapa nak kejot aku bangon pagi semata-mata teman dia main game?
siapa nak mintak " akak , buat susu adek" ?
bontot siapa aku nak cuci tiap kali dia u'uk?

tanpa sedar, aku menangis :(
sedo sedo rupenya mimpi.. cis!! buek ponek yo nanges bagai.
kot kot nanges boleh dapat duit 1 juta takpe jugak.
(dalam kepala otak asyik pk duet)
aku rindu dia .



sekarang hati bernyanyi riang sbb baru je cocok ATM utk beli
benda nih ! purple ajooooo. penah lak beli warna lain ann..
over gila, siap menunjuk dengan pelbagai side.. (= =")




itu dia :)
ok lah chow . ehem ehem !
HELLO STALKER and readers .
have a nice day .

mau tido dulu ..





6 comments:

liyana aziz said...

kak yaya, cantik la,,,, jarang tengok orang pakai warna purple... banyak warna merah dan yana salah seorang.. =)

Sesumpah said...

aww pepel hawt! hahaha



oi gila ohh kalau xde adik :(

Marya Hana . said...

yana : waktu kak yaya beli ni, tggl satu je warne purple.. mmg jarang nak ade, dats y aku teros rembat je taw.. :p

Marya Hana . said...

sesumpah : aaa.. suke purple jugak ekk.. :) sep sket !

hah.. taw xpe, terseksa ..
kui kui kui. padehal ade dak 2 lagi seksa. hahahahah

Ip Man said...

ehh..
cam kenal la beg tu..
beli ngn sape aa? =D

Marya Hana . said...

love : beli ngan bf i .. eh u ke..? macam x je.. :P