ARIGATO GOZAIMASU.

Saturday, July 24, 2010

1st time bukan gambar aku kat sini .

Dalam dunia sekarang ni macam terjadi . baru baru ni baca paper METRO . Ada satu kes tu , anak boleh panggil ibu kandung dia " babi " . come on lah . macam lah kau tak tahu babi tu sejenis binatang . tapi aku rasa , manusia yang perangai macam ni , lebih hina dari tu . eee . benci benci benci . kalau terserempak anak dia time aku tengah beli tako tao (kegemaran beta ) , aku sumbat dalam mulot dia sepuloh bijik sekali gus . mulot takde insurans punya anak ! dah tu ada hati pulok dia nak jual rumah yang mak dia tengah duduk sekarang . so dia nak mak dia merempat lah ? ya allah . kat mana lah " tempat " kau ni kelak . kempunan lah kau nak bau syurga .

ok sebenarnya entry ni takde kena mengena dengan kes ni . saja saja nak meluahkan rasa ketidakpuasan hati yang tengah membara dek terbaca artikel tentang tu . Tapi ada jugak lah berkait . yang tu pasal ibu dan anak . entry aku kali ni pasal adik and kakak . aku ( kakak ) jarang sekali lah nak berlembut hati dengan adik-adik . Waktu kecik kecik kau tahu adik-adik aku gelarkan aku dengan panggilan apa ? KETAM . fine ! memang aku suka cubit diorang . pantang salah sikit . haha . ok tu dulu . tolong lah faham . (--")

sekarang ni kot ada hati
nak cubit diorang ..
kena pikir 2 kali .
diorang lagi besar gajah .


tsk tsk T.T
ok sebok juga nak bagitahu .
bibik baru kat rumah ni kata .

aku adek .
adek aku kakak .


terima kasih . tak sia sia selalu makan sayur.
nampak muda sikit . aww aww .. :p

Banyak kes orang copy korang punya gambar . and wujudkan satu account baru kat facebook ke myspace ke . kan ? tapi . Aku copy adik aku sendiri punya picture . Adakah salah ? haha . dia baru balik dari KMNS . cuti seminggu and menempek kat rumah . OHH tolonglah paham . katil dah macam nak roboh sebab tido dengan dia . nasib baik akak dia kuros . kan kan ?


:: dia sorang je " alim " ::
yang tengah tu ye .

:: aku rasa dia memang suka tangkap gambar ::
and mesti duduk kat tengah .
sebab dia paling ganjil and kancil .
eh kancil tu tipu T.T
dia panda .



:: sains fizikal ::

:: akhirnya ::
tengok . dia lagi nampak matang dari aku kan ?
tolong lah jawab seikhlasnya supaya aku terasa muda (T.T)

penah pulak aku buat entry yang penuh dengan muka kau ?
kasi can la heh . aku pon boring and meluat tengok muka sendiri.
muntah nasi goreng + air teh curik curik buboh ais .



13 comments:

ika. said...

kahhhhh! memang yaya nampak muda lagi dari dia.. :P

eh eh. nma die kamaria jugakk?

Mr feckry said...

lu punya adik ke?

kodok hijau the ghost writer said...

itu ada ker?? kakak .. kakak nak makan apa biar adik kodok belanja.. yer kakak

Marya Hana . said...

atiq : yeke ..??? YES!!!!! tenkiu..
bodek ke ape..? belanje kat kandang tarak ekk.. pt x dapat lagi. keh keh,

Marya Hana . said...

feckry : yes.. :p

Marya Hana . said...

kodok : x abes2 si kodok ni .. T.T

IpMan said...

mlm ni i nk mkn nasik putih + udang goreng kunyit laa..

ahahah xde kaitan la ngn entry ni.. =,.=

Fatein Harzizi said...

pic bella yg dia buat peace with 3 org pria tuh, sebijik mcm muka kak marya. hehe

Fatein Harzizi said...

pic bella yg dia buat peace with 3 org pria tuh, sebijik mcm muka kak marya. hehe

Marya Hana . said...

ipman love : mmg x de kaitan.. mesej suda.. hehe :)

Marya Hana . said...

fatein : eh yeke..? igtkan xde yg same ngan die .. T.T rupenye ade..
sikit ahh.. mate kot....

~ i K i N ~ said...

wuwuwu~
rndu nk balik kmns ble tgk pic2 tuh.
rndu zaman matrix.
sronok b'poya2... hahaha.

Marya Hana . said...

ikin : saba saba.. :)
heh.memang sume org suke bepoya2 kot kat sane.. x belaja memang SIAP die kene masak lomak ngan my mom.. huhu !