ARIGATO GOZAIMASU.

Tuesday, June 29, 2010

Kan belambak gambar & makhlok mana tah kutok UiTM .

HOLLA malaysia . gila vavi punya exited nak update . sabar nok nok sekalian . untuk mematahkan semangat korang untuk teros membaca . aku nak cerita boring boring dulu . takde motif T.T ok lah . aku dah bereskan apa yang UiTM nak . puas hati aku ! plus penat uhh . pagi pagi dah bangon setelkan bil bayaran and bla bla bla semua . pokok pangkalnya setel !



sila tutop cerita UiTM. zzzz ~~
ok . seperti menebos dosa dosa silam (-__-") .
ku persembahkan picture picture yang sempat
di tangkap semasa berjalan jalan carik pasal .

semuanya still berlaku di SELANGOR .
tak jaoh pon nak berjalan . tak terdaya .



main paintball kat pantai remis .




naik kereta dengan org gilak .

cuba perhatikan member aku . dia keluarkan kaki kat tingkap
masa kereta tengah berjalan . jenoh aku tahan malu T.T
dulu . waktu jalan jalan kat PD . dia lambai makcik makcik kat jalan kampong .
makcik tersebot buat muka hairan .
" sedara aku ke ? " and turot melambai :p heh .





















singgah kejap dekat pantai Remis sebab rupanya
tak jadi main paintball pukol 11 pagi .
pukol 2 baru dapat main . bertuah betol T.T








kan tak habes habes obses tangkap gambar dengan payong .
menyampah nok !




payong dan payong .
ni iklan " papa mengandong .




perang suam suam kuku .

zombi kampong pisang .
cilakak gila . saket doh kena shoot kat pinggang . .


and last sekali . walao dah pukol 6 .
tetap terjun sungai kanching , rawang !
sejuk gila + macam nak demam lah wa .

janji puas hati .




OK semua . Jumaat daftar degree :)
kalau ada masa and umur yang panjg .
aku sedia update lagi .. tata semua yg ku syg .


p/s : sape nak tengok orang kutok uitm . click sini . takde keje lain ke
selain nak berbalas balas comment bodoh mempertahankan u masing masing.
bukan dapat hadiah pon T.T
and orang yang kutok kutok uitm tu .
" awak tak matang ahh . . "


12 comments:

Wan Perlis said...

nak main penbol

daboo® said...

degree tapi kat puncakk. haishs. kalau ta bole lepaklepakk :D

IpMan said...

wasehh..
enjoy sakan!
hehehe..
glad u have a great time! walopon i x xde.. :D

*tah ape2 je org kutok2 U ni..

kodok hijau the ghost writer said...

ala rilekslah... biasalah org macam tu..bagi dia ..semua apa yang di ada bagus sesangat..budak tu pon poyolah sesgt .. lainlah kalau dia study oxfort ker? cambridge, atau pennyslavania university ker.. uik.. itu uni aku hahahahha.

so kaw abaikanlahh .. budak gilo macam tu. apa apa pon gudluck

nota tapak kaki: ala aku nak kau carikan sorang je bukan satu fakulti awek untuk kau.. bleh nyerrr

Farhana Anuar said...

wah seronok berjalan. aku cuti seronok membuta. haha.

semua dah settle dah? bagus. eh transkrip kao boleh print? penempatan ko cmne? dah carik umah sewa? (bnyak soklan aku :P )

erghh ade gak yg main kutuk2 u nih. tah hape2.


see u soon. :)

Marya Hana . said...

wan perlis : silakan.. ~ mane2 pon ade.. :p

Marya Hana . said...

daboo : hoi . setakat kat induk 2.. kaw ley jmpe aku deeyyyy.. ~

Marya Hana . said...

love : hehe. tapi lagiiii best kalau u ade.. :)

* x matang.. du du dud du..

Marya Hana . said...

kodok : biarkan aje.. ~ budak2 zaman sekarang.. bukan hebat mane pon yg bercakap 2..

Marya Hana . said...

fana : transkrip kaw xley ke..?
huhu.. yeah .. ~ jmpe nnt nok...

gadis bunga said...

tengs kaka
em
kaka ade simpan ag ta pixta yg shara tangkap tuh
yg pakai siper tuh ?

Marya Hana . said...

shara : pakai seliper..?
yg mane ekk...?
selain 2 dah xde kot..