ARIGATO GOZAIMASU.

Friday, May 14, 2010

Rambot je padahal .

Masa kanak-kanak ribena , setiap kali mak aku bawak pergi gunting rambot . mesti ada adegan syahdu T_T hujan dah turon . wuu~ sebabnya aku benci dengan amoi-amoi yang potong rambot aku sesedap perencah kari alagapas . ada yang rambot depan terkontot secara mendadak . konon-konon dulu nak rambot depan panjang ala-ala linda onn la :p bila dah besar , secara normalnya aku boleh terima rambot akan jadi macam mana mengikot mood . tapi . sekarang rasa macam menyesal sikit . sebab rambot dah pendek . nak tiru erra fazira punya rambot baru kononnya . bak kata sorang kawan " takpe , rambot kau kalau pendek pon aku tak risau . sebab cepat je dah panjang " . ni adalah sesi menyedapkan hati . dalam hati pernah berangan nak rambot macam Alice Greczyn :) erm . lawa kan ? rambot go go cepat panjang .


orang kata , rambot tu mahkota diri :) walaopun kamu bertudong , rambot mesti dijaga . takdelah mak korang bising macam mak aku . ops ! " rambot macam orang mati laki " .. merabai lah tu . yela , mak aku anak cina . dia dari kecik tak pernah lepas rambot sebab arwah nenek aku memang strict . mak aku baru nak berangan jadi raja ema , dia dah hantok kepala kat dinding sebab rambot merabai-rabai . sadis sadis . naseb baek aku kesayangan nenek . patot lah kecik tak pernah rambot panjang T_T dudok ngan nenek gamaknya .


ada orang , cantek kerana rambot . bila rambot dah memukau hati , semua pon nampak lawa :) adek amani dalam cerita adamaya , rasa nak gadoh tarik-tarik rambot ngan dia . lawa rambot ! sabar je akak taw !



alice greczyn



pakai merah memang dia sangat menyerlah . lombuuu pon suko !





ni dia. kenangan terindah taik lu ! :D kenangan rambot panjang beberapa bulan lepas je padahal.
ni zaman kegemilangan rambot panjang aku . sobsob :( poyo nak sedih eh kau . padahal sekarang berdondang sayang ngan rambot pendek yang cepat kering and menyenangkan hati ni . buat masa sekarang dan ketika ini lah . ketika itu tak tahu lagi .





sila abaikan mata sepet tu . tak boleh bukak mata luas-luas nak buat macam mana . pasrah je nokk! :) cayalah aku penah rambot panjang .gosok-gosok mata tak percaya . aku ada mata ke ? tak nampak pon ? haha . rambot punya hal . susah nak bela . tiap kali pergi kelas kena bangon 2 jam awal untuk keringkan rambot . baru keringkan brader , belom lagi sikat rambot ngan style yang tah pape tu . naseb baik tak pernah datang kelas lambat . konon........


:)



8 comments:

Farhana Anuar said...

hahaha. aku pon da potong rmbut cm ko. senang. xla rimas sangat.

*loue me* said...

rambut panjang yg bestnya blh wat mcm2 style..tp i lebih suka lepas kan je..xpe2..nnt panjang la rambut u tu.sabar~

Marya Hana . said...

fana : ohh. kaw tiroo aku ek..? aku tiroo erra fazira :p~

Marya Hana . said...

loue me : ah. betol 2..paling best kalau rambot pnjg..ley ikat macam org tgh brpantang :D

Ip Man said...

heh..
syg kot rambot pendek cun n ayu..
bile rmbut pendek comell!!
mane2 pon i suke!
:D

kodok hijau the ghost writer said...

cantik sangatlah rambut tu wekkkkkkkkkk....

tapi memang cantik pon hehehehe

Marya Hana . said...

love : u mmg ~! :) tenx ..

Marya Hana . said...

kodok : keegoanmu terjatoh jua..hahahhaha