ARIGATO GOZAIMASU.

Monday, April 12, 2010

Odah Gelang .

Memandangkan semester akhir dah nak habis , aku and kawan-kawan rasa sedar and insaf untuk support kawan-kawan yang lain dalam teater untuk diploma showcase diorang. diorang jabatan teater, aku lak jabatan screen. memang dari dulu tak pernah ambik port pasal teater apa yang diorang jalankan . bukan aku pemalas ( sila tengok cara membela diri yang kurang akal ) , tapi . aku banyak kerja . sampai tak sempat nak bagi sokongan kat kawan-kawan satu course . padahal kerja yang aku nyatakan tadi ialah seperti " membongkang depan laptop , main fesbuk , tengok cerita korea sambil lap-lap hingus meleleh , OHH menyayat hati doe cerita korea ni (T_T)



so tak payah nak buat ayat berbunga-bunga. mari kita selongkar apa yang aku dah snap masa
teater ASY-SYURA arahan puan aminah rhapor.
takkan korang tak kenal pengarah teater ni . tak lain tak bukan . pengarah kesayangan nabil lu pk lah sendiri :D uik. jangan bergosip di sini . tak baik . ceh . macam aku baik sangat .
transport senang dan selamat . bas UiTM . siap boleh tangkap-tangkap gamba . kalau naik kereta, persoalannya , si dayah ni ke nak bawak kereta ? OHH. trauma yang melanda kembali ~ karang entah petrol car pulak dia langgar .


aku ngan dayah . sempat gak lah buat muka exited + make up cair akibat percaya kata-kata

dayah bas Uitm sampai pukol 5.45 petang . tapi alamatnya . 6.30 pon bas tak gerak-gerak lagi . awww~


ok sila maklom semua . ni muka-muka kebosanan sebelom bas bergerak . and aku mula zzzz
keletihan mengambik gamba sebentar tadi . huh . ingat senang ke nak buat muka macam dalam picture-picture tuh ? disebabkan tiada kecomelan tahap extreme macam erra fazira , kena lah usaha keras sikit menampakkan muka yang lebih baik dari momok ! ! uuuu ~



Setibanya di Dewan Bahasa dan Pustaka .



seperti biasa cuba teka apa hobi kitorang ?? cepat cepat ..
menunggu dan terus menunggu . cair lagi sekali make up . dah ! malas lah nak pakai make up da. silap-silap haribulan ramai yang lari lintang pukang (T_T) ada aku kesah ? setakat ni kalau tak pakai make up diorang akan kata .

"marya.. kau baru lepas nanges ke ?? , sembab lah .."
OK SEKARANG AKU NANGES BETOL-BETOL ( T_T ) huwawaaaaa~














Comment untuk teater ni , diorang semua terbaik wokkkkkk ~ aku paling suka props diorang . siap bawak mai kubo atas stage . lakonan diorang pon mantap mantoppppp gitu. al maklomlah , diorang praktikkan apa yang dah diorang belaja and buat-buat belaja dalam kelas seni lakon selama 6 semester . dalam jangka masa tu , kot ada anak pon dah besar and petah berkata-kata . cayalah. i'm soooooo proud of them :) leb u all ..


selepas teater habes . jalankan hobi macam biasa .. menunggu makhlok-makhlok naik bas untuk betolak pulang. so kalau korang suroh aku isi buku biodata macam zaman sekolah rendah dulu, aku akan isi macam ni :

..
..
..
..



NAMA : Marya sharapovaLLi..
HOBI : menunggu bas lebih dari 4 jam . kalau tak tunggu bas , rasa lemas-lemas perot lah. tak dapat tido , mandi tak basah , makan tak konyang tapi dah belasah 4 pinggan ..

sebelom aku bertambah mengarot. tolong sapa-sapa . hentikan aku dari menaip !!
take care semua..

p/s : ika a.k.a odah gelang . watak kau bawak menjadi . so kita laongkan kata-kata dayah b4 tengok teater ni " KITA SOKONG IKA DOOOO " hakhak :p !



6 comments:

kodok hijau the ghost writer said...

ayat membela diri memang tak boleh blah.. hahaha memang dasar pemalas pak belalang. tapi bukan ke kaw memang malas terlampau hahahahaha

kenapa.. aku tak ingat tentang teater asy asura itu ahh melepas aku.. hish.

p/s windu masa aktif teater dengan kumpulan teater opera.

Mr feckry said...

haha, lu macam tension je tunggu bas

NadNod said...

new hair yerk? i love it :D

Marya Hana . said...

kodok : uik. macam dok serumah ngan aku je. tawu aku pemalas.
haha. selap org la beb. hal2 camtu je aku malas la. mende len aku rajen T_T pujok cepat !

teater opera ngan sore kodok 2..?
heh sumbang maaaaa. :P ~

Marya Hana . said...

feckry : erm.? lu ske ke tggu bas.? itu persoalannya..:)

Marya Hana . said...

nadnod : hehe. lame gak la. tah bape mggu da. tenx ya..:)