ARIGATO GOZAIMASU.

Sunday, March 14, 2010

Futsal UM .


Cuba teka mana satu buah hati aku kat sini ? cepat cepat ! semua jawapan salah ! sebabnya takde sorang pon dalam picture ni yang berjaya menambat hati aku. ( ayat konon diva) . kena highlight ! ok. biar aku teros terang, diorang ni anak buah ayah aku, kat UM. bawah SUKSIS. so. ayah aku dengan bangganya and hidong kembang kempis dilantik oleh budak-budak ni menjadi manager diorang. lawan futsal. malam ni, ayah ajak aku jadi photographer. banyak lagilah yang berjaya aku tangkap. berejam gak lah nak setting! muahahahha. sebabnya malam... light kurang la. shutter speed nak kena adjust betol-betol. T_T

hantu pendek tu, adek aku. sebelah hantu pendek, mera daddy heeyyyy ! ( bapak ku)



::mula-mula taknak ikot. tapi apakan sangat taktik nak bodek budak-budak, kasi lolipop sebatang, senyap sampai ke sudah !! ::


:: kami pemerhati ! adek, aku, and mama ::

tu jelah aktiviti membuang masa aku balik kat rumah weekend lepas.. sadis sadis ! daripada borink-borink dok rumah. baik pi cuci mata :D cuci mata tengok "U" lain maksod aku !!

babai..

5 comments:

Alynn Notnot said...

wow! best!

kodok hijau the ghost writer said...

aku kesian ngan adik ko...tak habis kena sumpah ngan kakaknya ...ada ke panggil hantu pendek..cubalah ko panggil hobbit ker? smurf ker? atau...7 manusia kedil hahahaha jgn marahh

johnlabu said...

:)

Mr feckry said...

wa..gua nak minta bapa lu jadi manager team man utd pula la pasni

Marya Hana . said...

alyn : ape yg best.? hehe..


kodok : maybe panggilan2 2 aku simpan khas utk kaw..wawawawwa..



john : )



feckry : waaa..xboleh la. kang mu kene bayar mahal.. x mampu..wakakka.