ARIGATO GOZAIMASU.

Sunday, March 28, 2010

Daus AF + transformasi diri ini :D

Lain orang lain pendapatnya. sekarang, pendapat korang macam mana ye para blogger yang sangat aku sayangi :) aku potong rambot . ada orang kata "oi, bernazar ke ? ". nek lu. mana ada nazar le , cuma aku dah tak sanggop nak bawak rambot mak lampir ke hulu ke hilir T_T

OHH. sila lah membuat penilaian anda . tq :)
sorry, pakai webcam je .

  • aku nampak macam cendawan butang .
  • adek aku kata macam inspektor maria dalam cerita maria mariana. bodek melambong~
  • housemate kata ok. sebab rambot aku jarang memberi kezutan . asyik-asyik nak cover ayu punya pasal, belalah rambot panjang~ padahal tak sedar, macam mak lampir.







walaupon rambot dah lain, aku tetap sama :) dulu, kini dan selamanya. ye dok ?

take care mokcik and pokcik sekalian.
aku suka daus AF 8 ! wah ~ tiba-tiba.. sudah! berhenti menaip T_T




23 comments:

Farhana Anuar said...

ya. comel dow ko wt rmbot cmtu. ni xjumpe depan2 ag nih. kalau x. aku phewwitt. hahahaha

pari-pari menyanyi said...

sorry marya, td ak,, ika si pari2 comey awww!! miahhaa

pari-pari menyanyi said...

weyh apa jadik ngn rambot ko???

tidakk!!!

tp lawa lak ak nengok
siyes terserlah kecinaan mu nokk!!

ak teringin nk wat rambot cam gini tp.. cam tak sesuai ak,, bila ko potong??

Marya Hana . said...

fana : haha.. sok kaw dapat la tgk depan2 cendawan butang ni! wakakka ;D kot ade kelas abang kaw..encik faizul..ahahah.

Marya Hana . said...

ika ; ape tidak..??? sayang kan dah pnjg2 aku gi potg lak..
tapi xpela. aku nak merase rambot pendek..kakakka;D

kecinaan la sgt....~
td baru potg doe..
bella pon nk potg tp..muke die x sesuai..

razzle dazzle said...

sejibik mcm rambut ira mase last time ira potong rmbut
hahahaa
tapi ira nmpk pelik buat rmbut cani
nasib baik dah pjg balik
fiuhhh
yaya sesuai r ;)

Marya Hana . said...

raz : OHH yekew..aha jodoh la 2 rambot same..apakah??! haha :D

yaya pon rase mcm yaya x sesuai wat rambot cenggini owhh. siyes. tapi tabahkan hati la...nak wat cane. da potg kot..du du du ~

nk tggu pnjg gak ;(

ahmad said...

buat fringelah....mesti jadi super kawaii...hahaha...spain2!!!...hehehe

.zara. said...

cantik~!
zai ske! ehehe!
nampak lebih ceria n chicky!
sesuai ngn bentuk muka yaya..
tomei bangat! ;D

kodok hijau the ghost writer said...

wahhhhhhhhhhhhh comeynyaaa..macam pokemon....

tapi kodok suka rambut panjang..sebab baru nampak cantik macam cinderella

Cik Areen said...

lawa!
nampak ckit berisi muke kaw.

ape kate ip?

Marya Hana . said...

ahmad : kawai la pulak~

Marya Hana . said...

zai : ceria ekk? skang pon yaya ngah wat2 ceria..haha :D padehal mmg tade mood nak bergurau senda..
tapi ape boleh buat.. chill ~

tenx zai..

Marya Hana . said...

kodok : siot..kaw samekan aku ngan pokemon..~

heh. rambot mcm cinderella ke.? aha..kaw bodek nk ape ni~

Marya Hana . said...

aren : taw xpe.kat kelas td, dorg kate muke aku nampak tembam..

ip ske r :)

ape2 aku buat pon, dye mst sokong..

Ip Man said...

ape kate ip?
sooooooomeyl!
hehehehe..
i like!
u simpan rambot pendek tu smpai i blk nnt..

Marya Hana . said...

love : haaa.aren..ni haa ip da berkate2..kui3.

mane boley..u balik je rmbot i da pnjg..so bek u balik skang..haha ;D

kodok hijau the ghost writer said...

aku nak berkenalan ngan adik kaw...bleh ker.. kakak? hehehehehe

shiny2 star.. said...

comel comel comel comel!

Marya Hana . said...

kodok : x restu..sbb anda dikalangan haiwan..ngahahhaha

Marya Hana . said...

shiny2: heh..maseh..shy shy..:)

where said...

owh..comey2,tp kalu pendek ag chantek gak kn?kn3..

Marya Hana . said...

where : kalau pendekkan lagi, ghupe abu baka ela la gamaknye~