ARIGATO GOZAIMASU.

Thursday, February 18, 2010

selamanya kau pergi.

AL FATIHAH buat seorang kawan yang baru je meninggal dunia sebentar tadi akibat accident motor. pada tarikh 19 febuari. kaw tinggalkan kami, family, sahabat-sahabat bergurau senda kaw.. ingat lagi, kaw selalu panggil aku papan and suroh aku makan banyak gemukkan badan aku ni. papan pon papan la. papan pon ada banyak jenis kan? :D aku akan makan banyak heh.. kaw dah tak payah risau lagi. and aku selalu panggil kaw JENAL (Zainal). sorry. even tu nama bapak kaw. biasalah zaman sekolah dulu-dulu, semua orang panggil kita dengan nama bapak.biasa lah zaman-zaman nak mengejek orang. heh. ceyt budak-budak betol lah. sekarang, untuk entry ni, aku panggil kaw "wan".. see? suka kaw kan.? kalau sekarang kaw ada lagi, mesti kaw terkejot berok aku panggil kaw "wan". kaw baik. kaw tak marah aku pon. kaw memang baik. aku sedih tengok facebook kaw. facebook kaw ramai doakan kaw wan.. pagi-pagi buta semua orang dok send sms sebarkan 'ketiadaan' kaw. naseb takde heart attack, kalau tak.. aku sama-sama 'pergi' ngan kaw wan. moga roh kaw dicucuri rahmat olehNYA.

aku sedih la bongok :'(
pagi-pagi aku dah post entry. untuk kaw SAHABAT. pukul 4 pagi. esok, kawan-kawan sekolah kita, kawan-kawan politeknik kaw, akan datang masa pengebumian kaw kat Tanah Perkuburan Islam Taman Keramat.





.MOHAMMAD RIDHWAN BIN ZAINAL.









7 comments:

Kmelya said...

al fatihah...

Mr feckry said...

al-fatiha..kalau betul kita sayang kawan kita, buat la solat sunat hadiah. Kirim pada arwah..semoga allah menenmpatkan roh arwah di alam jannah.

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

semuge rohnya dicucuri rahmat..amin!!

Farhana Anuar said...

innalilah. sedih dow aku bce entry ni.

al-Fatihah.

Xerra Mickey said...

al-fatihah...

Ip Man said...

al-fatihh utk kwn u..
takziah utk family diorg..
=|

Marya Hana . said...

terima kasih semua..
sama2 kite doakan..:'(