ARIGATO GOZAIMASU.

Saturday, February 27, 2010

Mengaji kalahkan MAWI + adik syafiyah .


Kalaulah aku masih lagi bergiat.. bestnya. RM2000 bukan senang kaw nak dapat. makan kuaci sambil tengok tv kat rumah + air coke untuk menambahkan penyakit kencing manis, langsong tak memberi manfaat kan ? so, apa kata kepada sesiapa yang rasa-rasa atau perasan suara dia boleh kalahkan mawi semasa membaca ayat-ayat suci al-quran, masuk lah pertandingan Tilawah Al-Quran, even perdana menteri kita sangatlah bersetuju jika perkara yang murni ini diberikan ganjaran :) siapa yang menang pertandingan tilawah al quran ni, RM 2000 akan diberikan setiap bulan sepanjang hayat. aku ulang " sepanjang hayat". bak kata orang " sampai mampuih". berbaloi berbaloi. dulu-dulu masuk pertandingan ni kat sekolah, johan dapatlah dalam RM250. tu pon dengan sekali shopping je lesap !! huih. rakus .

sesiapa yang tidak mengenali diriku dengan lebih rapat. tak tawu la, akak dulu zaman-zaman sekolah menengah amat aktif masuk pertandingan tilawah al quran ni. galak gila ! :D kalaulah....jeng jeng jeng..


sesi berangan dua minit.. harap maklum ..
sambungan..
"kalaulah aku menang tilawah al quran ni, RM2000 tiap-tiap bulan"

alangkah bestnya. tapi kan. suara macam dah tak layak je nak bertanding seperti zaman kanak-kanakku. heh.so sesiapa yang rasa teruja dengan ganjaran ini, silakan masuk. dialukan-alukan. syarat-syarat dia senang je.
  • suara mesti lebih power lemak berkrim dari MAWI eh ? ehe :D joking.

:: muka menggelabah nak bertanding::



p/s : aku rasa bengang betol lah dengan kes adik syafiah tu, senang-senang je dia meninggal disebabkan boyfriend mak dia yang tak berguna tu. senang-senang je dia belasah budak tu. budak-budak memang lah nakal.. tapi jangan sampai membunoh. BODOH (*&^%$#@) ambik kaw. aku dah keluarkan rasa hati ! budak baru 3 tahun..saksi pon satu. tengok je budak tu kena belasah kat padang bola ?? tak bertindak ke.? huwaaaa :((




13 comments:

full of love,keyna said...

waah,sys,cayalah :D untung sape dapat,alhamdllh,die suport,daripade support hiburan je en :P

btw,geram giler ngan org uh.suke at j nk bunuh.huh

Marya Hana . said...

keyna : betol2..keyna masok la. mane tawu ade bakat ke..

manusia semaken hilg pedoman..

eiraEPY said...

sys mmg hebat..
yeahhh!!
(*_*)

kes dera tuh mmg xmsok akal lgsong..
cube bagi hukuman kat pembunuh tuh camne dier wat kat budak y xtau ape pon..
biar dier rasekan!!

nwy,
bufday sys 12 okt erk??
bole clbrate came came dgn eira nih..
eira 13.
huhuhuhu~~

=D

pari-pari menyanyi said...

marya: insaf ak nengok ko yaya.. giler ar.. bekas tilawah nih.. huuh

bagus2..

Marya Hana . said...

eira : 2 la pasal. tapi undang2 sekarang ni da ketat taw..
kalau bunoh.. hukumannye juge bunoh..
dont worry..

ic.. yup! org2 libra ni special kan.? hehe. kebiasaannye setia..
how bout u.?

Marya Hana . said...

pari2: bengong kaw..jangan nak membahan ekk..haha.

TeRRoRRiZZ said...

tahniah la dik tu......
awk pun pe kurangnyer.....
mantap...
kalo polish lh setanding kot ngan adik tuh...
huhuhuhuhuhu.....
doa tu......

Marya Hana . said...

terrorrizz : uit berbelit2 lidah nak type name..hehe.

yolaa. x lemak berkrim da..

Arra JaSmY said...

hahaha..hebat lah sis masuk pertandingan tilawah tu.

Dont judge a book by its cover..ahaks.nmpak ajew u brutal tp agama still jaga.Gud gud..:)

eiraEPY said...

opkos setia jugak sys..
=D
setia pada yang satu..
yeahhhh~~

Mr feckry said...

tapi pelik tak bila mamat tu pukul, kenapa orang lain tak tolong budak tu

Marya Hana . said...

arra jasmy : wahh brutal ke..? ngahahah. belom kenal betol.. da kenal, mmg la SANGATTTT brutal sis ni.. :P


eira : wahh!! setia pd yg SATU.... gud ! tu lebih hakiki ye x...?? :)

Marya Hana . said...

fecry : haaa. yg 2 menjadik persoalannye sekarang..
my mum pon kate. even org 'baru' nak bertumbok pon ade org leraikan.. ni kan pulak nampak depan mate budak 2 kene belasah..
so ape yg dorg buat..?? TENGOK JE??? mmg x puas hati..geram je..