ARIGATO GOZAIMASU.

Monday, January 25, 2010

wahai penyelamat, pakai rexona ok.


assalamualaikum semua.
ok, sekarang lebih kurang dekat pukol dua pagi. nak update jugak. tak kira. actually.. aku, aren, did and manggis buat olahan semula skrip short film seram yang group kitorang akan shoot nanti. tengah syok-syok mengolah tu, tiba-tiba rasa bulu tengkuk meremang. nak-nak time meeting ngan ahli group tadi, kitorang dah tengok location. memang seram habis. tak tahu macam mana tengah-tengah shoot nanti. aku nak berkepit celah ketiak sapa ?? help me help me !! tapi tolong la kasi ketiak yang harum sikit..T_T kalau boleh . . .

pakai rexona.


ok. disebabkan azam yang tinggi masih lagi membuak-buak semester ni. aku pon meneruskan tanpa memandang ke belakang. teng teng teng.. aku try minum appeton weight gain :) kasi gumok sikit. dulu dah minum, tak berhasil. tapi .. aku nak minum jugak and double kan usaha aku untuk gumok. argh tension jugak kurus kurus ni.

doakan aku gumok ek :) take care semua ..

14 comments:

Aelfi said...

hi cik keding :) hahaha.

aisha wUtevA!! said...

weyh berkesan ke appeton tuh??
aku pon kurus gak....
seday.. nak gemok gak! huhuhuhu.

aisha wUtevA!! said...

weyh berkesan ke appeton tuh??
aku pon kurus gak....
seday.. nak gemok gak! huhuhuhu.

ika. said...

haishh..dulu atiQ nk beli gak,tp mama marah..mama ckp my body dh ok..klu nk besar tgu kawin nnt..asik kene ejek je kan?? siot betul..tp, ada kwn yg dh cuba weight gain tu..dorg ckp xnaik pon berat..

kodok hijau the ghost writer said...

kalau aku sorang doa..mungkin berat ko naik 70 kg..kalau 100 org doa.. ko darablah dua..hahahahahaha

skg pon dah comeu

Marya Hana . said...

aelfi : hah.taw da keding. kenape..? :)

Marya Hana . said...

aisha : ntah la. 2 yg nak cube. tapi kena betekad la.. jangan semate2 harapkan supplement 2..

Marya Hana . said...

atiq :dlu ayah yaya pon x kasik. sbb membe dye. dari kuros cam yaya, teros gemok.. pemakanan jadik x terkawal.. ade yg bejaye. ade yg x senanye.. ikot pade motabolisme badan jugak..

yaya kering sgt. so dr sendri pon susah hati tgk badan sndri.
2 yg yaya nekad gak.try..


kodok : siot kaw kodok.. aku bukan nak gemok sangat la. nak berisi je. jangan la kaw sumpah aku sampai berat 7okg.. hehehheh..

at least 50++ laa...baru balance dengan ketinggian aku.

Ip Man said...

yeah! mkn byk2! minom byk2! senam byk! jyjy!

Marya Hana . said...

love : yela sayangku.. u jugak! kuros!

kodok hijau the ghost writer said...

apa kata ko makan dedak ayam..sbab aku tgk ayam makan dedak, berisi badan ayam..mana tau ko makan dedak ayam ko bleh jadi macam ayam daging

hahahahhaa

Marya Hana . said...

kodok : petua kaw 2 macam kawan aku la. sebijik. cam siot je kan..? ahah. kaw ingt aku ape.?
rela x gumok kalau kene makan dedak ayam..

love , friendship & tragedy ♥ said...

weight gain..??
same jep..
ahahhaha..

Marya Hana . said...

love, frenship : yekew.. xpe. lebey baik berikhtiar kan.. dari tggu aje tanpe ade usaha ape2..