ARIGATO GOZAIMASU.

Friday, January 29, 2010

Berangan dalam toilet. ala. korang pon kan ?


::ni namanya berangan di malam buta::


Ni lah jadinya kalau berangan nak jadi model. hahak T_T sila nangis, sebab sedih dengan angan-angan yang tak akan menjadi kenyataan ni . ni pon dapat posing ala-ala natasha hudson sakit pinggang akibat senggugut yang teramat. ala. korang pon mesti ada angan-angan sendiri kan. and selalu la. tempat korang nak berangan tu kat mana hah ? aku nak pecah rahsia peribadi. bodo kan ? aku tahu. just nak berkongsi. aku selalu berangan kat dalam toilet time tengah mandi. sebab tu aku bawak cermin sendiri. apa aku buat bila tengok cermin..

  • belek-belek rambot. and gerbang-gerbangkan ala-ala ratu bollywood lari and guling-guling kat taman bunga tu.
  • lambai-lambai ala-ala erra fazira menang ratu cantik malaysia dulu .
  • muncung-muncungkan bibir ala-ala angelina coli. sebab tak jadik la nok. bibir aku mana de mungil. nipis. tandanya mulot laser. hakhak T_T
  • senyum lebar-lebar sebab realitinya aku tak senyum ye-ye. ataupon senyum ikhlas . sebab aku tak suka menampakkan gigi lapis di bahagian bawah tu. eh. tapi orang kata ada gigi lapis ni, suara sedap. ( riak riak) orang kata.. bukan aku kata. (menegaskan) kui3.
  • menyanyi dengan gaya confident artis profesional. mariah carreypap la kunun-kunun.


ahah. korang pulak.?



pic-picture untuk tolong kawan aku cuti sem yang lepas. dia nak jual t-shirt apa ntah. tak tahu dengan lebih detail. last minute :) see. betapa perasantannya and berkobar-kobarnya muka teruja aku tu. langsong takleh bla. and tak masok dek akal kalau aku jadi model. model blog sendiri boleh la marya oiiiiii T_T sobsob.


take care semua :) assalamualaikum..


11 comments:

nursarah said...

err. dah lama tak berangan dalam toilet. (asyik pk masalah yg bertimbun). haha

Sharinginfoz said...

berangan jangan tak berangan... seronok apa....

Dapat 1st Class, Tak Boleh Buat Kerja????

Yes, Dah Cancelled Credit Card

Siapa Nak Promo Blog???

Marya Hana . said...

nur sarah : ic.. cube luangkan mase dengan berangan.. boleh menenangkan jiwa yg sedang serabot..

Marya Hana . said...

shahringinfoz : yup.. seronok.. sila berangan..

kodok hijau the ghost writer said...

aku berangan bila..taik payah nak kuar ..barangkali batu agaknya..hahahhaa

Marya Hana . said...

kodok : kaw ni. cube carik masa berangan yg elok sikit..
baru la menjadik realiti..
insyaallah..

Ip Man said...

amboi kemain ske ye brgn..
tp kan org kate..kalau kuat brgn tu nnt jerawat byk..huhuhu

Didi Nadhirah said...

lari2..guling2 dalam toilet ke hehehe...selalu berangan dalam bilik je depan cermin

Marya Hana . said...

love : mane de. i x banyak pon.? hehe..


didi : oo.. dalam bilik pon i sambong berangan senanye. wakkakaka. parah parah..

ika. said...

pheewwiiittttttt! pic model!
bese ahh. pompuan sume ade tebiat verangan lam toilet. kankan?

kurus gile ahh yaya dlm first pic tu!

Marya Hana . said...

atiq : haha. dalam pic mane2 pon.. sbb yaya mmg kuros.. kalau apply modelling.. dapat dah ni! senang nak pakai baju..