ARIGATO GOZAIMASU.

Monday, December 28, 2009

Kaki pow dapat habuan yang setimpal .


ok. disebabkan dia (adek aku) menggunakan henpon aku untuk tujuan perasan-perasan, so. aku pinjam muka dia untuk entry ni. kan muka dia macam model disebalik misteri, cuma kena pi slim world sikit la ok. T_T jangan nanges doe. kaw dah membuat satu perubahan drastik, tak makan nasik di tengah malam.


ok la. aku nak bagitawu. baru beberapa minit, tak sampai sejam pon, aku telah di pow oleh seorang kanak-kanak yang dikenali dengan nama zaqwan. dia adalah adek aku, yang memiliki kehebatan menge'pow org. ceritanya. aku ajak dia teman pi kedai komputer. lenggang lenggok lenggang lenggok, sekali tutop daa. so aku dengan konpidennya, "jom lah kite pi kedai dek". kedek kedek then sampai la kedai. adek aku tanpa ragu-ragunya menyambar semua mainan yang terpikat di hati. yang ni yang ni yang ni yang ni. semuanya 5 items. mampos! akak kaw banyak duetnya. suroh letak balik walau 1 item, tak boleh katanya. apa nak buat. BAYAR saja la oyy. naseb baek mood baik. kot tak baik, aku jual kaw kat tauke kedai tu.. so, kaw boleh maen mainan dengan riang gembiranya.



::dengan rakus telah dibuka oleh raksaksa (adek)::



::mainan dah penoh dua bakol kot, nak gak beli lagi ::




::aksi-aksi yang berjaya dilakukan, setelah menghabeskan duet aku, maseh::



::mulot itik mencebik::



::senyum kembali. takpela, aku dah nak balik uitm, sekali sekala nak belikan dia mainan::



::cuba menggari dirinya sendiri, atas kesalahan mengepoww duet akaknya ::



kesian zaqwan, dia mintak mainan banyak-banyak tu bukan apa, sapa nak main-main ngan dia. akak-akak and abang semua sibuk dengan........................................

::affan::

::bella::
depan komputer masing-masing.. haih..




::dek, kot kaw bengang-bengang ngan akak abang kaw, tembak kasik mampos dorg tu. tu lah akak belikan kaw pistol. tapi akak pandai gak. beli pistol tipu. so takdela kaw kehilangan abang and akak kaw betol-betol. so. apa kata tembak je dorg bila-bila masa kaw suka. yeah!! ::


aksi-aksi sifu samurai
p/s: dek pinjam sat noo..






::sesi perasan aku lama la jugak. tapi anda semua tengoklah si kecil tu. masih disitu, mengkaji mainan-mainan.::




::akhir sekali, silakan masokkan password ye cik kamaria hana, untuk memasukkan semuanya ke dalam dunia blog anda. harapan hanya impian. wah, dalam gambar tak nampak habok-habok yang bersemadi di laptop ku. tepok tangan ye kawan-kawan :) ok sekian untuk hari ini dan ketika ini.


9 comments:

Ip Man said...

best nye la adek u tu dpt mainan byk2..
untong tol jd adek dye..
dpt akak yg best!!

Marya Hana . said...

love : bez la sgt.. ok la kot..dari bella, yg kuat belasah die..hehe:)

Zuewairy said...

kakak dia kaya..xpe;)

Marya Hana . said...

zuewairy : kaya ke kayap.??
hahak..

Farhana Anuar said...

haha. bella kuat eh belasah die? sian zaqwan. meh kt akak meh. haha. ;D

alaa. sekali sekala untuk adik kn. pe salahnye. pasni aku pow ko plak. aku da taw ko bnyak duit. ;D

pari-pari menyanyi said...

marya: bek sungguh ati ko an.. nsb bek da dpt duet elaun.. hihii
agak ganas gak
adek ko an yg sebenarnye..
hihi
dpn ak sopan lg ayu gitu...
hihihi

Marya Hana . said...

fana :manyak cantek.. bek aku ngorat tauke kedai 2 je..


pari2 : wakakaka. adek aku mmg hipokrit. aku ni mmg la baek..sikit la.hakhak..

Xerra Mickey said...

baek gile ati kaw belikan anak antu tuh maenan byk2.
ape kate ko blikan areen baju byk2 plak.
skg kan ngah sale.
bule la wahai kakak yg baek..?

Marya Hana . said...

xerra : kaw yg baru dapat elaun practical..
aku nye dah habes da.
so kaw la belanje..
jom la.sale x abez lagi NI!