ARIGATO GOZAIMASU.

Tuesday, October 27, 2009

Zombi Kepala Hotak.


Hai semua. aku saja nak mendedahkan perangai bangang2 aku ngn kawan aku yg
sejak azali mmg dah bangang.haha. ops! takdela, time ni, kitorang rasa
macam takde assignment nak buat. eh.. bukanatakde assignment nak buat.
tapi. MALAS. itu je. tehehehehhe:P
SO.. kitorang pon buat keputusan utk meranapkan make up
yg sedia ade di dalam locker. konon2 nak conteng2 muka je.
tapi da ghupe zombi da ha. aduh. sunggoh x berkesan skill make up kami.hahaha.



Presenting, MARINA ILMAR anak pakcik ramli..
aku rasa muka dia lagi dasyat kan.? macam zombi nak merogol je.
mst korang rasa apa la yang kitoerang dapat dengan berkelakuan seperti 'nate' ni..

1.dapat meredakan tensen yang sekian lama terbelenggu dalam kepala hotak.
tu la entry ni bertitle "zombi kepala hotak".
2. dapat mencungkil bakat terpendam make up lain dr yg lain.
ternyata aku failed.lain jadinya. subhanallah..
3. dapat melihat prestasi posing dengan muka yg agak buat2 kejam.
4.skill tgkap gamba sndri dengan kamera henpon je.
5. menilai tahap kebangangan dalam diri.


ha kan.? muka si marina ni macam zombi perogol.haha

;0


opsas!! ni takda dalam senarai muka kejam yg kami plan k:p



ni lagi la takde!! haha. zombi memulakan posing dengan muka
yg KONON comel. aduhh.



buat pengetahuan semua. ni adalah iklan ubat untuk menghilangkan sakit kepala.



untuk menampakkan size mata yg berlainan..


Akhir sekali, aku.. dah macam org nak p kuil pon ada.
Chandramuki..!!

6 comments:

Ip Man said...

mentang2 la baru pas deepavali..
baru upload pic2 ni..
wwakaka

ika. said...

agknye kan,kalo hantu tgk muke korg pon hantu tu takot ngn korg.
muahahaha!

Marya Hana . said...

love: haha.. ade kene mengene ngn deepavali ekk..??

atiq: ala.jgn la macam 2..kitorg baru tahap hantu amatur la..

hanilopiplopz said...

KAMU DA KURANG KEJE EA! HAHAHAHA

Marya Hana . said...

mmg sgt kureng keje..

Farhana Anuar said...

memang terkurang keje da nih. huhu