ARIGATO GOZAIMASU.

Tuesday, October 20, 2009

Praktikal 2 Bulan.


Salam semua. masih ingt lagi siapa pengarah pada cerita ni.?
erma fatima. aku mengagumi dia disebabkan dia salah seorang pengarah perempuan
di negara kita ni. bukan senang perempuan nak jadi director kan.?

haa. hari ni aku rasa lega sbb segalanya kat uitm ni dah hampir setel.
kuiz, assignment & hal praktikal semua da selesai.
boleh tidor nyenyak aku malam ni..

pada 2 November ni hingga 27 Disember, aku akan menjalani latihan amali/praktikal
di rumah karya citra. production house milik erma fatima.
doakan segalanye ok ye :)
dokek yo tompek praktikal 2 ngan umah den..
so boleh ulang alik la.

7 comments:

jai@jezz said...

huyyoooo.... ingat weih.. kalau ader nk gune pelakon jgn lupa panggil aku yerk.. =P

Daud Mili said...

pernah jumpa erma fatima masa ngah shooting citer ape ek(tak ingat)...bapak arr...garang giler...tambah2 lagi kalo marah adik dia tuh,umie...wahhh....sangat buas...!!

Marya Hana . said...

jai jezz: aisehh..kalau nak gune extra akan di panggil la kot..ekekke..

daud: oo..tgk gaye pon da tawu da.relax la..xde org mara tanpe sbb kan..

AiMiE HaRmELiA said...

waa.. bestnye ko..
good luck tau..
buat leklok..
u can do it bebeh..
go marya~!!

Marya Hana . said...

yolah!~ i can do it..
maseh doe...

Ip Man said...

ha dah glemer nnt jgn lupo kek den lak!

Marya Hana . said...

apo yg glamornye..
praktikal je kot..
u ni..