ARIGATO GOZAIMASU.

Monday, October 19, 2009

Macam Tak Caye . .





Macam x pecaye.. aku dah nak habes semester 5 yang gedebak gedebuk
macam nak mampos ni.
xlarat tol sem 5 ni, macam2 pressure la.
menyampah aku! pic2 yg kat atas tu, semua pic aku waktu aku semester 1.
cepat je masa berlalu. teringat la zaman2 senior induct kitorang..
then sem ni kitorg lak induct junior..
semua ni rase sekali je seumor hdop. aku xnak sia2kan masa gembire aku
kat uitm ni. walaupon banyak yang mendorong aku membenci tempat ni,
tapi.. aku ingat.. sinilah tempat aku menimba ilmu..
semua yg terjadi, sama ada kenangan manis, mahupon pahit,
ia tetap KENANGAN.. iye dok.?
:D

7 comments:

ika. said...

eeeiii..sya sgt rindu zmn muda2 dulu..huwaaa..
xsgka..thn depan dah nk ke puncak!!yoohoooo!! =)

Marya Hana . said...

yahoo.. ley la tgk muke atiq ari2..
muahahhaa!!

mmg 2 yg sobona ehh..
nak copek2 degree..
yippeee!

SarjaN yO said...

hahaha,,,dh nak habis diploma kan??tahniah...yg sem 3 ni la nak kena mgadap muka segala lecturer hahaha....

Marya Hana . said...

rasekan la korg..
sbb kitorg pon da menempoh segala2
waktu kitorg muda remaja.
wakakkaka

NOOR FATIN said...

lega dah abis..huhuhu..

Ip Man said...

lega jugak la..
2 sem lg leh ngadap u ari2..
hehehe

Marya Hana . said...

fatin: lega lega..

love; eh.. ngade la u..