ARIGATO GOZAIMASU.

Friday, October 23, 2009

Kuasa Allah swt .




Salam. sekarang ni heboh dalam paper, kat Kelantan & Kedah ada sejadah sembahyang.
Aku pon dgr dari kawan aku, ( yg rajen bace paper).
Bila aku dengar benda2 ni semua, aku rasa macam hari qiamat semakin dekat la.
mula la pikir pasal amalan yang x berapa nak ada ni.
ish. risaunya. harap-harap sempat la aku bertaubat,sebelom terlambat.
sekarang ni sejadah pulak yg sembahyang. mayb petanda, manusia kurang
mengerjakan ibadat. sampaikan sejadah pon boleh sembahyang n sujud pada Allah swt.
Astaghfirullahalazim..renung-renungkan lah kawan-kawan.

4 comments:

ika. said...

yup.moga2 kta semua sempat bertaubat.dan,atiq xnk mrasa hari kiamat tu.sbb sgt dahsyat azabnye!

Marya Hana . said...

semua kene rase hari qiamat..
:)

kene ready je..
tp tp..
yaya x ready lagi le!!

Ip Man said...

hm tp psl sejadah smbahyang tu..
ade pejabat agame tu sniri kate jgn pecaye sgt mende2 cmtu..sbb ade pihak saje nk wat kecoh sket..

Marya Hana . said...

oo yekew..
ceh wat susupen je..
tapi xpela.
utk menyedarkan org islam kan..
bukan jadik mende negatif pon..