ARIGATO GOZAIMASU.

Thursday, October 29, 2009

Budus Budus Haiyak!!

Jerawat batu satu atas btg hidong + aku pura-pura senyum je.
arrggghhh! sebenarnya aku tension la.
dah la isnin ni ada breafing kat rumah karya citra.
x syok la kalau 1 jerawat atas hidong ni mengurangkan keyakinan diri aku.
tak boleh jadik ni.
so, tiap masa & ketika..

Jeng jeng jeng!!

gunalah oxy10!!

ops ops!! STOP buat iklan ok.
dah la salah iklan. yg atas batang hidong aku tu oxy10 .
bukan clean & clear. ahh kesah..???
suka hati aku la kan.. :D

4 comments:

The way i are said...

tipuu....!!!
ini komplotan..
ini pic² lame..
ahaha,,

Marya Hana . said...

bangang kaw.
bawah 2 pic lame..clean n clear 2..

atas yg ade krim 2..
petang td la ngok..
budus ja'a!

Farhana Anuar said...

praktikal. yeah. haha. gud luck.

nurul said...

pakai t3 mycin