ARIGATO GOZAIMASU.

Monday, October 26, 2009

Babysitter Yg penyabar .


Salam semua.. Deepavali yg baru terlepas aritu, sepupu aku kahwin..
sepupu aku tu yg atas tu. dengan husband dia yg pakai spec tu.
Selamat Pengantin Baru to Eunice & Johny.




Semenjak aku dah balik rumah ni. takde ape yg boleh aku buat selain jage
anak tarzan yg ada kat rumah aku ni.
adek aku, yg berumur lingkungan 4 tahun.
*sangat buas
*kuat buli org besar
*kuat mencarot mengikot carutan yg pernah didengar dr kakak & abgnya carot
ketika bergadoh. haha.
*mengemas rumah yg x sampai seminit dikemas
*ikot dia pergi toilet sbb dia baru belajar x pakai pampers
*bergadoh tukar2 channel tv, sbb dia asyik nak tengok cerita cartoon je.

kesimpulannya, aku kakak yg baik, aku jarang nak belasah dia.
walaupon dia selalu menguji kesabaran aku.





14 comments:

ika. said...

adik bongsu yaya ea?bo0lat nyee.ehehe. o_0

Marya Hana . said...

haah..dye mmg boolat...!
nakal nak mampos..
harap2 anak yaya x macam ni..

.zara. said...

haha! baiknye la kakak dye...
musti apai suke..
hehe! adoihh!
rindu bngt kat baby zara..
uwaaa~

Marya Hana . said...

haha.yaya mmg x reti bantai budak..
2 masalahnye..
harap ip kalau jadik bapak garang la..muahahhaha..

sabau2..nak cuti da pon..
ley jmpe baby 2..

Marya Hana . said...

haha.yaya mmg x reti bantai budak..
2 masalahnye..
harap ip kalau jadik bapak garang la..muahahhaha..

sabau2..nak cuti da pon..
ley jmpe baby 2..

~CikGu AiN~ said...

comey adik die ek..:)

Marya Hana . said...

haha.comeyy tapi nakal!!

Ip Man said...

akak mithali ni..
hihi...
mmg leh wat bini..
=D

nurul said...

comel.
tp nmpk mcm hindustan pun ade.

~CikGu AiN~ said...

takpela..nama pun dak kck la...
kalau tak nakal bukan dak kecik tuu...hehehe.. :)

Marya Hana . said...

love: haha..ttibe xnak wat bini t,
siap le u!

nurul: haah..betol 2..

ain: ala.tp ni nakal sgt la ain..

Fatein Harzizi said...

mengikot carutan abg n kakak nya. mesty mulut dia kea lepuk kan kalau dia sebut carutan. hehehehe

Fatein Harzizi said...

mengikot carutan abg n kakak nya. mesty mulut dia kea lepuk kan kalau dia sebut carutan. hehehehe

Farhana Anuar said...

haha. aku suke gmbr die dlm buai tuh. comel sgt. (;