ARIGATO GOZAIMASU.

Saturday, September 5, 2009

Selamat Tinggal Kekasih Lama .

Salam . sorry lame x update blog ni.
bz gile dengan editing short film. ni pon buat kali petamenye aku balik rumah aku.
kalau x, mak aku kate "kau ni asyik shooting..mengalahkan YASMIN AHMAD".
amboi mak aku ni..x baek samekan aku dengan org yg dah xde.(sape ckp xley??)haha.
aku sebenanye banyak gile nak citer kat cni.hal shooting aku tu.
banyak da terbengkalai disebabkan laptop aku buat hal 2 minggu dah.
mmg xde harapan la. sbb prob dengan aku punye motherboard.
repair same je cam beli baru. so parents aku buat keptusan nak beli baru.
HAHA..jgn igt aku HAPPY..
aku rase GERUN ade la. sbb sepanjang hidop aku akan dibebel.
"laptop rosak atas kecuaian sendri & salah sendri.."
MEMANG KOT.. aku ni.. tanye la kawan2..29 jam depan laptop.
mata dah jadik cam panda baru sedar KENA tidur..
kalau x.. nauzubillah....
hari ni, aku ngn parents aku p bli laptop aku..
kalau sape2 yg mengikuti blog aku dr mula.tawu la laptop ape yg aku nak beli tu.
hehe. ni baru dapat. COMPAQ..Selamat Tinggal ACER ku.. ( kekasih lama)
heeeeeeeeeeee. bubui!!

4 comments:

Fatin Afiqah said...

heheh. alah, auntie neh, kak marya kan stadi fim, jgn la marah2 dia. sian dia. hehehe. kakak! jgn snap2 pic guna webcam banyak. nnt jadi mcm capang. wakakakakaka

Marya Hana said...

haha..
akak ade sket je pic yg gune webcam le..
haha.
dont worie fatein..

Ip Man said...

tahniah sbb bejaye dpt kekasih baru..
cess..

Marya Hana said...

wakakakka.
wahai kekasih..jgn la jelez.