ARIGATO GOZAIMASU.

Tuesday, August 18, 2009

Jibreng Kongkreng.. ! ! !



Malam tadi, aku dgn confidentnye tido awl sbb aku kate
"esok klaz pagi, so baek aku tdo awl"..
awal pon xde la awl sgt..pukol 2 aku tido..
selalu aku tido kol4..then..
Pagi ni aku rase laen dari pagi-pagi yang laen..aku rase malas gle nak
bangon gi klaz..tapi aku gagahkan sbb aku syg encik max! haha.
lecturer subject public service n announcement..

pagi ni aku bangon & bersiap dengan tenang sekali.sbb aku bangon awal dari
biase. aku bangon pukol 7.kelas aku start pukol8.30.
kebiasaannye, aku akan bangon pukol 7 lebey.kali ni mcm datang seru la kan..
Tepek-tepek bedak sambil dgr radio era pagi td..
sempat gak le dgr celoteh aznil n din beramboi ttg derma organ pagi td..
selalu x penah bukak radio pon..
BERsiap punye bersiap.. jam pon da tepat pukol 8.15.
konon nak pegi kelas awl la ni..aku pon kol kawan aku..
"aren jom le p klaz."

Aren dgn suare bangon tdo dye tu mcm pelik je.
dye kol aku balik.. "OI YA.. ape kaw merepek ni??? kelas kol 10.30 la!!!!"


aku pon dgn sumpah seranah..
*&^%$#@#$%^&*(
1.masok bilik balik
2.kene gelak dgn junior umah aku
3. kene gelak ngn kawan bilik aku
4.kene gelak lagi dgn bf aku
5.naek atas katel
6.tarik selimot
7.selambe je aku sambong tdo balik..


6 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

hahaha..over excited nk g klas nih...hihi..

Fatin Afiqah said...

haha. fatin pn perna mengalami nya. mmg haram btol. dah la masa tuh lesen blom ada, kena naik taxi. sekali kelas start bukan yg seperti kusangka. hampeh.

Fatin Afiqah said...

haha. fatin pn perna mengalami nya. mmg haram btol. dah la masa tuh lesen blom ada, kena naik taxi. sekali kelas start bukan yg seperti kusangka. hampeh.

fhad said...

haha.. lain kali jgn mamai bgn pagi2... seb x g klass g..

jai.jezz ^.~ said...

aku pon gelak weih... *gelak guling-guling* kau bangun pukul 7 ader sembahyang suboh tak..??! hehehehehe.. :P

Ip Man said...

ni kes x basoh kaki la time tido ni..
hihih..