ARIGATO GOZAIMASU.

Sunday, August 9, 2009

Ciri2 lelaki idaman..

senaraikan sepuluh ciri-ciri lelaki/wanita yang menjadi idaman korang. lepas tu tag sesiapa yang korang rasa nak tag.

ni la soalan yang haros di jawab..
tag dari fana a.k.a kawan se'uitm.hehe.




1) paling penting SETIA. buaya darat aku xmo.
2) jujur. maknanya, dia x suke tipoo aku.
3) sayang aku lebih dari dirinya..haha. pentgkan dr aku ni.
4) sopan. maksodnye sebijik cam bf aku skarang..cakap dgn adab.
5) memahami. nak2 aku dalam bidang ni..
6) x cemburu buta. aku ni SETIA. xya ragu2 ngn aku.
7) x mengongkong.
8) pandai merancang masa depan. utk aku & anak2.huahaha.
9) tetap pendirian.
10) rambot pendek n kemas.

ok.. 2 je mampu aku jawab. aku pon x perfect. so, kalau dapat half dari ciri2 tu,
AKU BERSYUKUR..

6 comments:

Ip Man said...

ehmm..
i ade ke ciri2 tu sume??

Marya said...

hampir ke ctu la..
hehe..:)

hanilopiplopz said...

huhu.. sume mndapt tag yg same nih! camno.. ngan aku2 terbabit weyhh

Marya said...

wakaakakak.
da terbabit 2..jawab yo lah..
heheh..:)

HANA said...

hoho. terime kasih sudi mnjawab. hehe.

Marya said...

hehe..same2..