ARIGATO GOZAIMASU.

Wednesday, May 13, 2009

idolaKU, erra fazira








anak sulong erra fazira & engku emran
erra fazira. siapa x kenal? dia adalah idola aku. lakonan dia.attitude dia.
semua la. dia ni seorang yg sopan santun gtu! dats y aku suke dia.
dia cantek n merendah dr.. i like!~ haaa. kecekalan dia selame ni
yg aku kagom. yela, dia da berapa kali da gagal pertahankan hubungan
dia dengan lelaki yg pernah muncul dalam hidop dia sebelom ni.
ntah la, aku rase dia ni cekal. & sekarang.. dia da bahgie dgn suami dia,
engku emran.. n aku pasti peminat2 erra yg laen pon mendoakan kebahgiaan
dia.& tahniah kat erra fazira sbb dia dah selamat melahirkan anak
perempuan sulungnya.. yea!



5 comments:

Ip Man said...

la..
idola akak sndiri rupenye eh..
haha..
eh gmba anak die tu u amek kat ohartis?
tu kwn i nye web la..
hahaha..

Marya said...

kawan u ke..
kemaen lg lak dye nak amek taw hal artis neyh..
haha.

akak..?
duste2..

Masz said...

la..
npe post pasal mak cik i?
hek3..

Fatin Afiqah said...

erra fazira adalah sepupu kepada auntie kuh. auntie kuh sekampung sama erra di sungai choh. auntie kuh adalah adik ipar ibu kuh. so diriku tada kena mengena sama erra fazira. wakakaka. kak yaya paham tak neh? ekekeke

Marya said...

fatein: paham2.. korang ade bau2 kentot la 2..
wakakaka.

masz: ek..? laaa. kem salam ehh kat dye..
ntah2..name penoh erra fazira pon xtawu..
kah3.